نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
قلم قرمز کی‌روش روی نام پدیده/ ملی پوش لیگ برتری خط خورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سامان فلاح مدافع تیم پیکان یکی دیگر از خط خورده‌های تیم ملی است.

سامان فلاح مدافع میانی زیر ۲۳ سال پیکان که در این فصل کاپیتان این تیم شده، یکی از پدیده‌های فوتبال ایران در یکی دو فصل اخیر بوده و عملکرد بسیار خوب او در این فصل باعث شد تا کی‌روش او را به تیم ملی دعوت کند.

سامان که تنها دهه هشتادی حاضر در مینی کمپ تیم ملی بود، قبل از اردوی اتریش توسط کی‌روش دعوت شد ولی کارلوس ترجیح داد کاپیتان تیم ملی امید را با خود به اتریش نبرد و از مدافعان باتجربه خود استفاده کند.

با این حال در اردوی جدید تیم ملی نام فلاح دوباره دعوت شد و کی‌روش دوباره او را به تیم ملی دعوت کرد.حتی این بازیکن در دیدار دوستانه مقابل نیکاراگوئه هم در لیست بود ولی فرصت بازی به او نرسید. با این حال خود این ملی پوش هم می دانست که برای حضور در جام جهانی کارش بسیار سخت است و تقریبا یک ماموریت غیرممکن برای فلاح به حساب می‌آید.

سامان که در این فصل هم عملکرد خوبی در پیکان داشته، رقبای سرشناسی مثل کنعانی زادگان، خلیل زاده، پورعلی گنجی و حسینی داشت و همچنین روزبه چشمی هم توانایی بازی در پست دفاع میانی را دارد.

با این حال همانطور که پیشبینی می شد، کی‌روش این بازیکن جوان را خط زد و فلاح یکی از بازیکنانی بود که از او برای حضور در دور نهایی اردوی تیم ملی دعوت به عمل نیامد. در واقع کی‌روش ترجیح داد در پست دفاع میانی که بسیار هم پست حساسی به حساب می آید، از بازیکنان باتجربه تر و سرشناس تر خود استفاده کند و آن‌ها را به قطر ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی