سرمربی عربستان داخل مترو جانشین کی‌روش شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیروزی غافلگیرکننده وغیرقابل‌پیش‌بینی تیم فوتبال عربستان مقابل آرژانتین از نگاه فوتبالدوستان ایرانی حاضر در کشور قطر دور نماند و درباره‌اش با یکدیگر صحبت کردند.

تعدادی از تماشاگران و خبرنگاران ایرانی حاضر در ورزشگاه محل برگزاری دیدار تیم‌های آرژانتین و عربستان پس از خروج از ورزشگاه درباره برد شاگردان "هروه رنار" مقابل یاران لیونل مسی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ایرانی‌هایی که از طریق مترو در حال بازگشت به محل اقامت خود بودند با یادآوری این موضوع که قرار بود پیش از ویلموتس این سرمربی فرانسوی هدایت تیم ملی مان را برعهده بگیرد با اشاره به عملکرد درخشان تیم عربستان مقابل آرژانتین و ارائه فوتبال تهاجمی به تحسین این تیم پرداخته و بابت یک موضوع ابراز تاسف کردند.

ایرانی‌های حاضر در مترو که تعدادشان هم قابل توجه بود، با اشاره به این موضوع که هروه رنار پیش از حضور ویلموتس گفته بود ۶ ماه از قراردادش با مراکش باقی مانده و اگر به خاطرش صبر کنند هدایت تیم ملی ایران را می بپذیرد، از این بابت اظهار تأسف می‌کردند.

طرفداران تیم ملی همچنین با یادآوری بازی‌هایی که مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ انجام داد به این موضوع اشاره کردند که این فرانسوی مربی کاربلدی است که سبک فوتبال تیم‌هایش با سبک مورد علاقه فوتبال دوستان ایرانی نزدیک است.

تعدادی از همین ایرانی‌ها با اشاره به عملکرد کاملاً دفاعی تیم کی‌روش روبروی انگلیس، آرزو می‌کردند که ای کاش به جای این پرتغالی، رنار سرمربی ایران بود و یا روزی این مربی جای کی‌روش را روی نیمکت تیم ملی‌مان بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • !!! IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    انواع و وقسام لطماتو تاج زد به فوتبال ایران، بعد دوباره برگشت بازم شروع کرد
  • ایران مظلوم. IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    همین مربی در ایران بود و کیروش عربستان بازم نتیجه همین بود.فوتبال ایران مشکل ریشه ای داره . یک نمونه ش چرا باید یکنفر همه جوره افتضاح ببار بیاره و بعدش با گفتن قلب درد دارم بزنه بچاک و بعداز اینکه ابها از اسیاب افتاد دوباره برگرده و بازم هرطور فکر خرابش امر میکنه ودلش میخاد عمل کنه و وقتی دوباره همه چیز را نابود کرد و از بین برد خیلی راحت تر از انطوری که امده بره و هیچ کسی هم جرات نکنه بهش بگه بالای چشمت ابرو است!!!وقتی کسانی در این سطح میشن وزیر ورزش یه کشور و یا کسان دیگری با ان سطح معلوم به درجات بالاتر میرسن و هر کسی هم حرف منطقی و بادلیلی بزنه بجرم فلان و فلان سرکوب بشه وضعیت میشه اینی که الان مملکت دچارش هست!!!بجای شایسته سالاری شده بایسته سالاری به امره بالایی و نتیجه هم همین.
  • احمد IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    تاج برا پول جام جهانی آمده یه طلبیم داریم بهتون قول میدم جفتشو میگیره بعدش پول هارو ببینه که صاحب نداره به کسی لازم نیست جواب بده یا نهایتا یه ۴.۵ تا شو خرج بستن چشم اونی که باید بهش جواب بده میکنه اونجاست که دیگه هیچ کس نیست خودشه و این همه پول ..حالا اینجا قلبش میگیره و یواشکی میره یه گوشه ای کیفشو میبره تا برنامه بریزه برا غارت بعدی ...
  • صابر IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    جمع کنین بابا نمیخاد با این همه فقر و تبعیض در کشور شما بیخیال سرمایه گذاری تو فوتبال شین نترسین عقب نمیمونین تازه هوس کردن یه قرارداد تموم با این ببندن
  • محمد IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    تو این فوتبال فقط خارجیا جانانه میخورن جالبه که اونم باالتماس تقدیمشون میکنیم واونا چی به ریشمون میخندن ولی بخایم یه وام ۱۰ تومانی به یکی بدیم هزارتا گیروگور براش میسازیم
  • EskandariRahim IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    واااااااااااااااقعا"

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی