پیغام مهم یک بازیکن برای شاگردان کی‌روش/ نگران نباشید، حمله کنید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی امیر عابدزاده در جام جهانی می‌تواند مورد توجه رسانه‌های جهان قرار گیرد، به این خاطر که او پسر احمد رضا عابدزاده است.

دروازه‌بانی که نمایش او در مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه در برابر استرالیا در آن برهه از زمان مورد توجه همه رسانه‌ها قرار گرفته بود و از سویی بازی در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه را تجربه کرد. او یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی فوتبال ایران در پیروزی دو بر یک در برابر آمریکا در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه بود.

امیر عابدزاده پیش بینی نمی‌کرد بازی در جام جهانی ۲۰۲۲ را تجربه کند به این خاطر که علیرضا بیرانوند مرد شماره یک تیم ملی بود و از سویی پیش از جام جهانی نمایش خوب سید حسین حسینی در برابر اروگوئه موجب شد تا کی روش کاپیتان استقلال را به مرد شماره دو تیم ملی تبدیل کند. هر چند امیر عابدزاده در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ دوئل خوبی با علیرضا بیرانوند داشت و حتی در چند بازی علیرضا بیرانوند را نیمکت نشین کرد.

مصدومیت علیرضا بیرانوند در دقایق ابتدایی بازی با انگلیس و نمایش دور از انتظار جانشین او امیر عابدزاده را به مرد شماره یک تیم ملی تبدیل کرده است و فردا اوست که همه امید ایران در خط دروازه خواهد بود.

نمایش‌های خوب امیر عابدزاده درلیگ برتر پرتغال (ماریتیمو) موجب شد تا این فصل به تیم پونفرادینا ملحق شود. او شاید حضور در بازی‌های بزرگ بین المللی را تجربه نکرده باشد. بازی در برابر ولز اولین بازی او در جام جهانی محسوب می‌شود. دروازه‌بانی که حضور او در تیم راه آهن تهران خیلی مورد توجه قرار نگرفت و در ادامه مجبور شد راهی لیگ برتر پرتغال شود. به این خاطر که در ایران سایه نام پدر روی او سنگینی می‌کرد اما امیر عابدزاده یک حسن بزرگ دارد. اعتماد به نفسی که از پدر به ارث برده است. همین کافی است که تیم ملی با یک نمایش خوب در برابر ولز پیروز شود و در نهایت با امید به مصاف آمریکا برود و برای صعود به دور دوم جام جهانی گام آخر را بردارد.

امیر عابدزاده اگر نمایشش در بازی با ولز خوب باشد حتی در صورت بازگشت علیرضا بیرانوند هم باز هم مرد شماره یک تیم ملی در برابر آمریکا خواهد بود. او در تمرینات روزهای اخیر تیم ملی تنها بازیکن خندان تیم ملی بوده است. گویی می‌خواست این پیام را برای هم تیمی‌هایش مخابره کند؛ نگران نباشید، من هستم. مثل شیر در درون دروازه تیم ملی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ali IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    خدایش حقشه که کل بازی‌هارو عابدزاده تو دروازه وایسه چون ازهمشون بهتره
  • بنده خدا IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    وای که اگه تاریخ تکرار بشه چی میشه؟ ایندفعه هم ۲ هیچ آمریکارو بزنیم، ولزم که مساوی بگیریم دیگه بقیش بسپاریم به خدا. یه صغود عجیب و غریب تو یه شرتیط عجیب و غریبتر!
  • میرزائی IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    عابدزاده ها بی نظیر.
  • محمد IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    من نمی‌دانم چرا همه چی دست ب دست هم داده تا شرایط ایران روز ب روز سخت تر بشه، اولین اتفاق تلخی که برای فوتبال ایران رخ داد، انتصاب تاج بعنوان ریاست فدراسیون های رغم داشتن پرونده باز در دادسرا و مخالف قوانین کشور، دوم بدلیل پر کردن جیب خودش(تاج) و رواج فساد در فوتبال اسکوچیچ را که در بدترین و سخت‌ترین و حساسترین زمان ممکن، ایران را بعنوان اولین تیم دنیا راهی جان جهان نما کرد را در بدو ورودش اخراج کرد و بجای وی کی‌روش را که هم در ایران هم در مصر و کلمبیا کارنامه سیاه و فوق العاده بدی دارد را انتخاب کرد، سوم بوجود آمدن اتفاقات اخیر در کشور موجب بی انگیزه شدن بازیکنان شده و در نهایت هم سنگربان رویایی و تاریخی ایران یعنی علی بیرو در دقایق ابتدایی این دوره از مسابقات مصدوم شد، لازم بذکر حسینی که از نظر بعضی ها در لیگ خوب بود و خوب درخشید در جام جهانی درون دروازه بمانند تماشاگران روی سکو تنها نظاره گر بازی بود و کوچکترین تلاشی برای گرفتن توپ نمی‌کرد وای بحال عابدزاده که در بدترین دوران خودش قرار داره در تیم باشگاهی بسیار بسیار ضعیف عمل کرده و گلهای خیلی ساده ای میخوره و عده ای اصلا حق وی را
  • مجید IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    احمدعابدزاده هرگز تکرار نمیشه ،،،اما پسرش ممکن هست از اون ۲تابهترباشه بلخص ک یک ویژگی داره بازی با پاش هم خوب هست
  • Milad IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    بعضی چیزها تو خون به ارث میرسه مثل استعداد مثل اعتماد به نفس احمد به پسرش امیر قول میدم باانگیزه جوانی و استعداد ذاتی دراین بازی یه نمایش عالی ازش ببینیم وازاین به بعد اون رو وارث پدرش تویه دروازه تیم ملی ببینیم کاش تیم ملی به جوان های دیگه ای میدان میداد چون نیروی جوانی همراهه باانگیزه وشگفتی سازی همه تیم های دنیا جام جهانی رو با بازیکنای سطح یک باتجربه وبازیکنای بااستعداد جوان وباانگیزه شروع وتمام میکنن
  • سعید IR ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    گیرم که پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل؟ نیازمند از همه بهتره! بین بد و بدتر بد رو انتخاب کنیم!
  • حمید IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    بازم میگم در بازی با ولز چون بیشتر رو میارن به توپهای هوایی بایداز نیازمند که دستهای کشیده وروی توپهای هوایی تبحر داره استفاده کنیم ودر بازی با آمریکا از عابدزاده که روی توپهای زمینی تبحر داره استقاده کرد وبازی با پاش عم بهتره ودر خط دفاع باید دربازی با ولز از کنعانی،شجاع،مخرمی،حاج صفی ودر هافبک از عزت الهی ،نورالهی،امیری ،قدوس وطارمی ودر نیمه دوم از سردار ،قلی زاده،ترابی ودردبازی با آمریکا از عابدزاده ودر دفاع محرمی ،کنعانی،شجاع ،پور علی گنجی،ودر ،حاج صفی ودرهافبک عزت الهی،نورالهی،امیری،قدوس،طارمی ودر نیمه دوم از سردار ،قلی زاده ،ترابی استفاده کرد
  • قشقایی شیراز'بوشهر DE ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    وای اگ تاریخ تکرار بشه چی میشه ..ای خاک بر سر من بنده خدا با این کامنت نوشتن تو ..خدا بهت عقل بده ..تو رو خدا هیچی ننویس
  • الیاس IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    دوصد گفته نیم کردار نیست
  • تأسیسات 110 محسن IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    کاش کمی دلسوز باشن و عابدزاده را بزارن بقیه فیک اند...
  • پاک ور IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    امیدوارم از خداوند که موفقیت چشمگیری دراین بازی بهش بدهد خیلی پدرش دوست دارم و البته خودش را
  • دو ستاره واقعی IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    فکر میکنید تیمتون چرا آبکش شد ؟ فقط و فقط بخاطر این خیالپردازیهاتون. همه زورتون را میزنید که این عابدزاده کوچک هم فیکس شود که می شود! اما حسینی که حتی از بیرانوند هم بهتر است در هیچکدام از آن گلها مقصر نبود. بازی اول انگلیس با اون سیستم و ترکیب و روحیه تیم ملی اصلا با این بازی دوم با ولز که هیچ راهی جز برد ندارید اصلا قابل مقایسه نیست وگرنه عابدزاده کوچک همونی است که اون گل ضایع را در مقدماتی خورد. همون باباشم هیچ عددی نبود .بیشترین گل تاریخ ملی ما را همون احمد عابد زاده ملقب به عابد سوراخ خورد فقط چون آدم پررویی بود و تبلیغات قرمزها پشتش بود الکی معروف شد اگه یادتون باشه برابر استرالیا لااقل ۳تا توپ را پاشازاده و بقیه مدافع ها از دروازه بیرون کشیدند. مشکل شما حسینی نیست. تیم ملی ما سالها پر از پرسپولیسی ها بوده که سالهاست هیچی نشده. به ولز هم می بازید.
  • ارشادی DE ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    در بازی مقابل انگلیس چرا کیروش یه اشتباه فاحشی انجام داد از یه دروازبان میدان بین اللمللی ندیده استفاده کرد ونتیجشو دید.
  • احمد رضا US ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    انشاالله که باعث سرافرازی ایرانی جماعت بشه .اگرچه مسیولین کاری نکردن که ذره ای دلخوشی احساس کنیم!؟
  • علی باقری IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    داداش من چهل سال از خدا عمر گرفتم همونجوری ک شیش تایی کردن کره جنوبی رو دیدن شیش تایی شدن جلوی انگلیس رو هم دیدن فارغ از دردی ک درد همه است به جز اونایی ک خودشون مسبب همه دردها هستن، هر نتیجه ای تو این دو تا بازی به دست بیاد به پای ملت ایران نوشته میشه نه پای دولت ایران. ننگ شیش تایی شدن تو جام جهانی رو پیشونی ما خورد و من امیدوارم خدا دلش به رحم بیاد با شیش امتیاز صعود کنیم۰
  • مصطفی قربانی IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    فقط باید بین حسینی و نیازمند یکی باشه باید زاده عملکردی خوبی در بازی های لیگ اسپانیا نداشته و مقابل ولز عملکردش از حسینی مقابل انگلیس بد تر خواهد بود حسینی در مقابل انگلیس میتوانست بهتر بازی کند اما دفاع ایران شکننده بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی