حسین حسینی ایران را در بازی نگه داشت/ با این برد امید صعود زنده ماند/ چشمی و رامین روی تجربه گلزنی کردند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان گفت: یکی از مهمترین اتفاقات دیدار تیم ملی مقابل ولز ریکاوری به موقع و درست کادر فنی بعد از شکست سنگین مقابل انگلیس بود.

صادق ورمزیار بازیکن سالهای گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با خبر ورزشی، درباره پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل ولز اظهار داشت: ما در هر دو نیمه روی ولز فشار گذاشتیم و توانستیم با یک ترکیب جدید نتیجه مورد نظر را مقابل ولز بگیریم. شاید در ابتدا برخی نسبت به ترکیب اولیه تیم انتقاداتی داشتند اما مشخص شد کارلوس کی روش آگاهانه در این بازی باعث شد تغییراتی در سبک بازی ایران به وجود بیاید.

حسین حسینی ایران را در بازی نگه داشت/ با این برد امید صعود زنده ماند/ چشمی و رامین روی تجربه گلزنی کردند

وی افزود: حضور مهره هایی همچون علی قلی زاده، سردار آزمون و رامین رضاییان در ترکیب اصلی بازی باعث شد شرایط برای تیم ما در زمانی که می‌خواستیم به تیم حریف نزدیک شویم بهتر شود. توانستیم ولز را از جلو تحت فشار قرار بدهیم. همانطور که در بازی گذشته بعد از چند تعویض تیم ما بهتر شد.

بازیکن اسبق تیم ملی درباره دلیل برتری تیم مقابل ولز تاکید کرد: کاملاً مشخص بود که حریف با نگاه به شکست ۶ بر ۲ ایران مقابل انگلیس تیم مان را دست کم گرفته بود اما تیم ملی کشورمان مشخص کرد از نظر بدنی شرایط بهتری داشت. به ویژه در اواخر بازی تیم ما کاملاً بر حریف مسلط بود.

ورمزیار درباره حضور دوباره سید حسین حسینی درون دروازه گفت: من درباره بازی قبلی هم گفتم که حسینی روی هیچ یک از گلها مقصر نبود. در این بازی هم دیدیم که او تا چه اندازه موفق ظاهر شد. از طرفی، تیمی که شش گل دریافت می‌کند همه بازیکنانش از نفر جلو تا عقب روی گلها مقصر هستند. اما حسینی با این بازی نشان داد که یکی از بهترین های تیم ملی در قطر است. توپی که در دقیقه ۸۳ از زیر طاق دروازه درآورد باعث شد ایران در بازی بماند و حتی در ادامه برنده شود.

حسین حسینی ایران را در بازی نگه داشت/ با این برد امید صعود زنده ماند/ چشمی و رامین روی تجربه گلزنی کردند

کارشناس فوتبال کشورمان درباره گلزنی روزبه چشمی‌توضیح داد: فکر می‌کنم ما در نیمه دوم با تکیه بر تجربه بازیکنان مان توانستیم به آنچه می‌خواهیم برسیم. شوتی که روزبه چشمی‌زد کاملاً بر پایه تجربه اش بود. کاملاً به موقع و دقیق. او نشان بدهد تجربه چقدر در چنین بازیهایی مهم است.

وی درباره گل دوم هم خاطر نشان کرد: بازی ولز بعد از ده نفر شدن تا حدی باز و رو به جلو بود. همین هم باعث شد که تیم ما روی ضدحملات بتواند حریفش را به خوبی تحت فشار بگذارد و طارمی‌با نفوذ از جناح چپ و یک پاس به موقع رامین رضاییان را در موقعیت خوبی قرار بدهد و او هم با یک ضربه چیپ دروازه حریف را باز کند.

ورمزیار درباره بازی سوم تیم ملی و دیدار با آمریکا تاکید کرد: همیشه برد شیرین است و این امیدواری را برای اعضای تیم و طرفدارانش ایجاد می‌کند که بتواند باز هم نتیجه خوبی بگیرد، اما می‌دانیم که بازی سوم تیم مان قطعا آسان نیست.

وی در پایان گفت: اما بازم باید تاکید کرد که ریکاوری خوب تیم ملی توسط کادر فنی نشان داد که کی روش بعد از باخت ۶ بر ۲ تا چه اندازه توانسته تیمش را به خوبی دوباره به مسابقات برگرداند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • آشنا روشنا IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    مرتضی احمدی یه معذرت خواهی اساسی بدهکاره.
  • اومید IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    بسیاری از گزارشگران و مفسران و دیگر طرفداران پیروزی از حادثه بازی انگلیس برای تاثیرگذاری در دربی شروع به گفتن و نوشتن انواع متلکها و هتاکی ها و تهمت ها و تحقیرها کردند ولی خدا جواب همه شون رو داد با بازی امروز هم سید مجید و سید حسین و روزبه .... خدا جای حق نشست عاقل باشیم
  • ناشناس IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    یاد بگیریم صبور باشیم و زود قضاوت نکنیم در ضمن بهمدیگر توهین نکنیم همه هموطن هستیم
  • حرص نخور IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    اولا که آقای ورمزیار اون توپ کاملا خارج از چارچوب بود و زیر طاق نبود که حسینی بخواد درش بیاره. ثانیا آقا اومید، مجید حسینی تو بازی قبلی دهها اشتباه داشت و تو این بازی هم چندین اشتباه داشت. اوایل بازی بازیکن حریف رو تو محوطه جریمه زد و مصدوم کرد به خیالش بیرانونده. ثالثا روزبه چشمی و اون دو تا حسینی‌تون تو بازی قبل به اندازه کافی سرمونو زیر ننگ نکردن که بخواییم ازشون بدمون بیاد. رابعا مجید حسینی امروز بارها در مقابل ولزیها ناکام بود ولی چون شما کیسه‌کشا چشمتونو بستین ایراداشو نمی‌بینین و فکر میکنین بقیه دارن بهتون متلک میگن و تهمت میزنن. خامسا بازی رو با دقت بیشتری ببین تا کمتر خزعبل بگی. سادسا ما اگه پرسپولیسیا مرتکب چنین اشتباهاتی بشن در جا خفه‌شون میکنیم و تعصب الکی روشون نداریم. ترابی امروز فوق‌العاده بد بود، سردار فوق‌العاده بد بود ولی خدایی روزبه گل خیلی قشنگی زد.
  • سیدرضا IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    صادق باتعصب آبیا حرف بدی زد؟ اومد از سیو خوب گلر تعریف کرد . شما قرمزا کی میخوایین از این رفتار ستیزه جو حتی در بازیای ملی دست بردارین ، مقابل انگلیس کل تیم بد بود از همون علی بیرو که با خروج اشتباه علاوه بر مصدومیت باعث سرد شدن بازیکناشد وقتی حدود ده دقیقه الکی تو زمین موند تا جهانبخش احمدنور روزبه و حتی سردار که براحتی یک تک به تکو ازدست داد .سردار چه ربطی داره به پرسپولیس ، نکنه پورعلی گنجی جلوی انگلیس ستاره بود؟ برد امروز ما اولین برد تاریخ فوتبال ایران مقابل یک تیم اروپایی بود در جام جهانی ، از ارزش این برد فقط همینو بگم برای کسب دومین امتیاز از یک تیم اروپایی چهل سال منتظر مونده بودیم ،نه بازی قبلی بیست گل خوردیم در حالیکه اولین بار بود باسید کلین شیت کردیم جلوی اروپاییا ، روزبه امروز فقط با بیست دقیقه بازی بهترین بازیکن زمین شد ،
  • فرهنگ IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    همه اونایی که سعی در تخریب روحیه سیدحسین و روزبه و سیدمجید داشتند، اگر هنوز وجدانی دارند، با وجدان خود خلوت و آن را تقویت کنند.
  • ali IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    کی میگه حسینی در برابر انگلیس مقصر نبود حداقل رو 3 گل مقصر بود گل اول ک میتونست بیاد بیرون نزاره سر بزنه نیمه دومم رو دوتا گلا بجا پا اگه شیرجه میزد میتونست با دست بگیره بعدم همون توپی که اول گرفت خیلی بد کار کرد ضربه محکمی نبود میتونست توپ بگیره خیلی خوش شانس بود که توپ برگشتی به بازیکن حریف نرسیدوگرنه گل میشد درکل از بیرانوند بهتره، ولی عابدزاده ازهمشون سرتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی