نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
عکس| مکالمه جالب حسینی و بیرانوند در پایان بازی با ولز/ تماشاگران رقیب تشویق کردند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از جمله اتفاقات عجیب و جالب توجه در پایان دیدار تیم‌های ایران و ولز تشویق بازیکنان کشورمان از سوی هواداران تیم رقیب بود.

پس از برخورد علیرضا بیرانوند و مجید حسینی در اوایل بازی تیم های ایران و انگلیس و مصدومیت دروازه‌بان اصلی تیم ملی از ناحیه بینی، سید حسین حسینی جایگزین بیرانوند شد تا در ادامه شش گل از حریف بخورد تا تیم ملی مان با یک شکست سنگین اولین مسابقه اش را به پایان برساند.

پس از آن دیدار کی‌روش تلاش کرد بیرانوند با استفاده از محافظ صورت در بازی دوم به میدان برود اما در نهایت فیفا مانع از این کار شد. اما حضور حسینی در دیدار با ولز که با حمایت دروازه‌بان اصلی تیم ملی همراه شد نیز از جمله اتفاقات جالب اردوی تیم ملی بود.

عکس| مکالمه جالب حسینی و بیرانوند در پایان بازی با ولز/ تماشاگران رقیب تشویق کردند!

نکته جالب تر که دوربین عکاس خبر ورزشی در قطر آن را شکار کرد لحظه مکالمه حسینی و بیرانوند پس از پایان مسابقه بود. جایی که سید حسین حسینی با اشاره به هواداران تیم ولز که مشغول تشویق بازیکنان تیم ایران بودند به علیرضا بیرانوند گفت این تشویق ها برای بازی خوب تیم ملی است.

شایان ذکر است؛ کارلوس کی‌روش پس از ممانعت فیفا در رابطه با از بازی بیرانوند، قبل از مسابقه با ولز اعلام کرد تلاشش را می کند تا بیرانوند در بازی آخر گلر اصلی تیم ملی فوتبال ایران باشد. باید دید در این شرایط که حسینی عملکرد موفقیت آمیزی داشته آیا این موضوع محقق می‌شود یا خیر!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سه ستاره IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    به تیم برنده دست نمی زنن
  • پارسا IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    خداروشکر توپ روی دروازه مون کم اومد وگرنه به نظر من واقعا سطح بیرو با حسینی از زمین تا آسمون هست. انشاالله بیرانوند برا بازی بعد برسه با هر حمله ولزی ها من احتمال گل میدادم
    • حسین IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
      سلطان فقط استقلاللللللللل
  • ماکان IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    بنده پرسپولیسی ام به تمام بچه ها خسته نباشید میگم دم همتون گرم چه ابی و چه قرمز...قبول کنیم تجربه تو این بازیا حرف اول رو میزنه و کاش اون اتفاق برای دروازبان با تجربه و خوبمان بیرانوند نمی افتاد.حسینی ام دروازبان خوبیه نباید تخریبش کنیم باید حمایتش کنیم ولی تو جام جهانی جای اشتباه نیست.کاش قایدی ریزنقش و تکنیکی بجای سردار دعوت میشد با سرعت و تکنیکش برای طارمی موقعیت گل می ساخت.و جای وحید امیری و کریمی و حاج صفی و رزوبه چشمی و سید حسینی مدافع، بازیکنان دیگرو جایگزین میکرد چون چندتا از این بازیکنان تازه از بند مصدومیت رها شدن.چه بسا جلوی انگلیس خیلی بهتر عمل میکردیم.درسته ولز هم بردیم ولی کلی باید به تیم نگاه کرد و نتیجه گرفت.کاش کیروش خان دست از دفاع اتوبوسی هم برداره تیم ملی خیلی بهتر از اینا میتونه ظاهر شه و عمل کنه.با تک مهاجم سخت میشه نتیجه گرفت دیدید که جفت مدافعان ما گل زدن و سبب برتری و برد ما شدن...
  • . IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    خوب بود
  • فاطمه حیدرپور IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    ایشالله بیرانوند هست برا بازی با امریکا اگه بچه ها مثل همسن بازی حتی بهتر بازی کنن میبریم و سعود میکنیم
  • علی IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    با این که استقلالی هستم امید وارم بیرواند که با تجربه تره بیاد تو دروازه
  • حمید کرمی کارشناس ارشد اقتصاد ومدیریت IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    در بازی سوم اگر بشود بیرانوند بیایداز چند منظر خوب است . اولا حسینی با بازی دوم روحیه از دست داده اش راپس گرفت.ولذا از نظر اقتصاد بازار خودش را پیدا کرد. بیرانومد آمادگی دارد تا خود را دومرتبه در جهان نشان دهد وبازار گرمی دوباره کند وهمچنین انگیزه مجدد برای دور دوم عابدزاده چون در خارج بازی می کند وسلسله مراتب را طی کرده لذا فرقی برایش ندارد مگر بخواهد اسم پدر را دومرتبه زنده کند .
  • سجاد تتن IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    لللاااااا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی