نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
محمد نصرتی
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت تیم ملی درباره عملکرد سرمربی تیم ملی گفت: قبلا گفتیم که این مربی به درد تیم ملی نمی‌خورد. وی هدفش رسیدن به جام‌جهانی بود که بتواند بین مربیانی قرار گیرد که بیشترین حضور در جام‌جهانی را داشتند و به این هدف نیز رسید.

محمد نصرتی در مورد باخت مقابل تیم آمریکا اظهار داشت: با اینکه بازیکنان ما تمام تلاششان را کردند اما به راهبرد و تاکتیکی غلط باختند و این همه به خاطر کادر فنی است که شجاعت و جسارت را از فوتبالیست‌های ما گرفتند. بعضی‌ها به دنبال تایید پنالتی آخر بودند اما این ایراد گرفتن و اعتراض این‌چنینی خیلی زشت است و در واقع تایید حرف افرادی مثل کلینزمن است. ما باید فوتبالی برنده شویم نه اینکه همیشه با کارهای غیر فوتبالی بپردازیم. تیم آن‌ها بهتر بازی کرد و نتیجه را هم از ایران گرفت.

وی در خصوص برد ایران مقابل ولز عنوان کرد: در بازی با ولز هم به نظرم ملی‌پوشان ما بازی خودشان را انجام دادند و وقتی تیم حریف ۱۰ نفره شد، توانستیم بهتر بازی کنیم. گل روزبه چشمی به تیم ملی ولز یک اتفاق و تنها خواست خدا بود وگرنه برنامه‌ای برای این گل وجود نداشت.

پیشکسوت تیم ملی با تاکید بر انتخاب اشتباه سرمربی تیم ملی گفت: زمانی که او سرمربی ایران شد باید از او حمایت می‌کردیم و این کار را هم انجام دادیم اما قبل از آن گفتیم که این مربی به درد تیم ملی ما نمی‌خورد. وی هدفش رسیدن به جام‌جهانی بود که بتواند بین مربیانی قرار گیرد که بیشترین حضور در جام‌جهانی را داشتند و به این هدف نیز رسید.

وی ادامه داد: در کل تیم ما برای فاز حمله هیچ برنامه‌ای نداشت. به راحتی قابل پیش‌بینی بود که آمریکا پس از گل برتری در لاک دفاعی برود و نقش آزمون در فرار از مدافعین و ایجاد موقعیت گل بسیار موثر بود اما اصلا مشخص نیست چرا او را از بازی بیرون کشید. جالب است در این بازی که ما نیاز به گل داشتیم، کی‌روش سردار آزمون را بیرون کشید. سرمربی تیم ملی خلاقیتی که ایرانی‌ها دارند و بازی‌ هجومی که دوست دارند را از ما گرفت.

حمله تند یک پرسپولیسی به کارلوس کی‌روش/ اگر رئیس فدراسیون بودم یک هزار تومنی هم به او نمی‌دادم/ باید با او قطع همکاری کنند

نصرتی همچنین گفت: مردم ما در وهله اول نباید دیگر از کی‌روش حمایت کنند و به استقبال وی بروند. اگر من رئیس فدراسیون بودم یک هزار تومنی هم به کی‌روش نمی‌دادم اما مهدی تاج برای او حقوق هم مشخص کرده است و این‌ همه هزینه از بیت‌المال را باید در آینده پاسخگو باشد. باید با او قطع همکاری کنند و جایگزین مناسبی برای او بیاورند. مربیان خوب داخلی وجود دارند و باید بهترین برنامه را در جام ملت‌های آسیا داشته باشیم.

تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی با نتیجه یک بر صفر مقابل آمریکا شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • رضا یاک اصلی IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    حتما" برکناری ایشان را "انگشت" بزن و تایید کن!!!
    • حامد IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      آقااااایان منتقد............اسکوچیچ با ایران اسکوچیچ شده و شناخته شده شد...قبل اینکه مربی تیم ملی بشود چه کسی اسکوچیچ را می شناخت؟چرا حتی یک تیم خارجی حاضر نیست که اسکوچیچ مربی تیمشون بشه؟....اندکی تفکر
  • محمد IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    بعضیا حتی ارزش نداره مصاحبه هاشون رو هم بخونی مثلا این نصرتی چی سر در میاره از فوتبال؟؟؟
    • کی روش فن IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      توچی میفهمی کی روش فن
  • تیم ملی ایران IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    باختیم.تیم حریف بهتر و قویتر بود همین
  • بهرام IT ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    آقا جان به کیروش ربطی نداشت،مشکل بازیکنان گیج و به درد نخور ما هست که از ده تا پاس که میدن هشت پاس اشتباه هست،این بازیکنها فقط پنج یا شش تا به درد فوتبال میخورن و بقیه باید برن دنبال یک کار دیگه،از کل ۲۵ بازیکنی که به قطر رفتند ۲۰ تا از آنها اضافی هست و حتی بیرانوند هم به درد نمیخوره و همون حسینی بهتر از بیرانوند هست.یک مشت گیج که داخل زمین گیج میخورن دور خودشون میچرخن.
    • شاهین IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      اره حسینی خوبه.. خخخخ 6تا از انگلیس نوش کرد. اگر این بازی هم بود .3 تامی خورد.. ولز در حد این گروه نبود.
    • امید IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      اگه بازیکنا گیج اند اونارو هم کیروش انتخاب کرده پس به کیروش خیلی ربط داره.خودتون رو به خواب خرگوشی نزنید وقتی یه مربی مغرور مثل کیروش میاد ترکیب ثابت تیم ملی رو برا سه تا بازی به هم میزنه نتیجه اش میشه همین.
  • جک پیکان IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    در این که کیروش ترسو هست . و اتوبوسی بازی می کند شکی نیست.. ولی اقای نصرتی مگر ایران فوتبال دارد. چقدر به فوتبال خرج کردید.. بزرگترین باشگاهای ایران کاسه گدا هستند. خروجی اش می شود . احسان حاج صفی.. امریکا بالای 5میلیارد دلار هر سال برای ورزش کشور اش خرج می کند . انواع زیر ساخت اکادمی . استعداد یابی . .....دوست دارم با منطق نگاه کنم. نه با احساس.. فوتبال یک مقوله ای دیگر هست که تمام دنیا رفتند سراغ اش ولی در ایران هنوز وار هم نیامده..
    • ناشناس IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      8ماه مانده به جام جهانی داد می زدیم بابا زود تر کیروش را بیاورید تا هماهنگی بچه ها بیشتر شود اما کسیگوش نداد گفتیم زمانی این کار می شود که هر کی بیاد فایده ندارد خائن ها و تیله باز ها انقدر ادامه دادن تا کیروش کاری نتواند بکند در مقابل آمریکا یک پاس هم درست ندادن اصلا طارمی و دیگر فوروارد اصلا توپ نداشتند شبکه 3 داشت با دمش گردو می شکست
  • عباس IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    نبایدهمه تقصیر را به گردن کیروش انداخت .آقای نصرتی گفتندچراسردارراتعویض کرد.سئوالم اینست سرداردربازی دیشب چیکارکرد فقط راه می رفت.اماطارمی همه جا بود .بنظرم بایداز وحید امیری استفاده می شد .وهمینطورترابی دربال راست بکار برده می شدکه اینکاررانکرد. درمجموع بچه ها تلاششان را کردند وهمه زحمت کشیدند. انشالله زندگی ادامه دارد. بچه ها خسته نباشید.
  • اشکان IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    فوتبال تدافعی خیلی وقته منسوخ شده حتی مورینیو که استاد این کار بود رویه اش رو تغییر داده ، کی روش همون قبل از جام هم مشخص بود نمیتونه موفقیتی کسب کنه ولی متأسفانه فوتبال افتاده دست مدیرانی که مطلقا هیچی از فوتبال نمی‌دونن غیر از قلب درد در مواقعی که پاسخی ندارن!
  • ح ب IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    اگه مربیان ایرانی بودند ما به ولز هم می باختیم ضمنآ آمریکا یک تیم جوان ودونده بود که خوب به هم پوشش می دادند تو بازی با انگلیس مشخص بود چطور بازی می کنند باید در نیمه اول دفاعی بازی می کرد ومنافذ نفوذ هافبک‌های کناری آنها که از پشت میلاد محمدی و رامین نفوذ می کردند می‌بست ودر نیمه دوم با آوردن بازیکنی سرعتی مثل ترابی و قلی زاده و مهاجمی مثل آزمون که یک نیمه ای بود فشار رو به تیم آمریکا زیاد می کرد ومی تونست تا حدودی بهتر بازی کند ولی در کل تو ایران به تیم‌های پایه اهمیتی داده نمی شود وگرنه آمریکا دیدید یک تیم جوان ودونده که اجازه حرکت تیمی وفکر کردن هم به تیم ایران نمی‌داد واقعآ تیم دونده وسرحالی بود درسته تکنیک و خلاقیت بازیکنان مارا نداشتند ولی دوندگی وسرعت عمل را از تیم ما گرفته بودند وبه راحتی از پشت دفاع کناری های ما نفوذ وسانتر می کردند و وبیشتر مالکیت توپ میدان دستشون بود خصوصآ در نیمه اول ولی اونها واقعآ باید قبول کرد روی تیم‌های پایه کار می کنند ومدیران درستی دارند مدیران ما یا نظامی هستند که برا پول وسیاست نفود کردند حتی در ورزش یا با پارتی بازی اومدند شغل گرفتند وتخصصی ندا
  • ب IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    دقیقا باعث و بانی همه چیز کیروشه و اونایی که باز هم دارن ازش حمایت میکنند کاملا مشخص شد که اصلا فوتبال رو نمی‌فهمند و احمقی بیش نیستند.کیروش اشتباه بازی با انگلیس رو دوباره مرتکب شد و ثابت کرد که اصلا مربی درجه یکی که هیچ حتی درجه دو هم نیست.متأسفم واسه کسایی که از کی‌روش حمایت میکنند.ایشالا که واسه همیشه تاج و کی‌روش گورشون رو از فوتبال ایران گم کنن،برن و دیگه هم برنگردند و ایشالا هواداران کی‌روش یا اطلاعات فوتبالیشون بالا بره و یا کلا فوتبال رو فراموش کنن و به سراغ یک ورزش دیگه برن.
  • حامد IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    آقااااایان منتقد............اسکوچیچ با ایران اسکوچیچ شده و شناخته شده شد...قبل اینکه مربی تیم ملی بشود چه کسی اسکوچیچ را می شناخت؟چرا حتی یک تیم خارجی حاضر نیست که اسکوچیچ مرب تیمشون بشه؟....اندکی تفکر
  • حامد IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    آقااااایان منتقد............اسکوچیچ با ایران اسکوچیچ شده و شناخته شده شد...قبل اینکه مربی تیم ملی بشود چه کسی اسکوچیچ را می شناخت؟چرا حتی یک تیم خارجی حاضر نیست که اسکوچیچ مرب تیمشون بشه؟....اندکی تفکر
    • احمد عابدزادم IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      پس شما ببین که ما چه بازیکنانی داریم که مربی مثل اسکوچیچ هم می‌تونه باهاشون نتیجه بگیره ولی کی‌روش دلال که فقط دنبال پول هست و همه جا هم شکست خورد نتونست
  • فوتبالی IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    تنها کار مثبت کی روش بیرون کشیدن سردار بی تحرک و بی تفاوت بود. و حتما ما به اشتباهات فنی کی روش و ارنج افتضاحش باختیم و کی روش حتی به ایران هم نباید بیاید
    • @l@ IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      تو مسابقه دیشب سردار مهاجم نوک بود و طارمی عقب تر از سردار بازی میکرد، تیم آمریکا از جلوی ۱۸ قدم ایران پرسینگ میکرد و مانع بازیسازی و تغذیه مهاجمان ایران میشد. طارمی هم مجبور میشد برای توپ گیری بره عقبتر و اگر سردار هم میومد عقب جلو کی میموند!!! یادآوری کنم جام جهانی ۲۰۱۸ هم به سردار سر همین موضوع انتقاد زیادی شده بود که آقای مجیدی تو برنامه فردوسی‌پور تمام قد از عملکرد موثر سردار دفاع کرد! البته این نظر شخصی خودمه:من حس میکردم در زمان حمله تو محوطه جریمه آمریکا، چون طارمی به علت حواشی سرمربی قبلی تیم ملی با سردار زاویه داشت و تو بازی دیشب موقعی به سردار پاس میداد(با تاخیر چند ثانیه ای) که یا مدافعان امریکا زودتر از سردار دفع میکردن و یا سردار تاثیر گذار نمیشد! (حرکت رندانه!)
  • ازیزد IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    نصری جون سواد فوتبالی خیلی نم کشیده در طول بازی مگر چشم تان دید تسامح مشکوک بعضی بازیکنان در ندادن پاس های صحیح که اکثرا تحویل بازیکن حریف می دادن - به نظر می رسید تیم عامدانه بازی خوب خودرا ارایه نداد بهتر است کمیته انضطباطی دراین زمینه ورود کند .اقای کی روش بهترین مربی بوده و هستند به لحاظ تاکتیک و فن و خیلی بهترااز خیلی ایراین ها عرق ملی داشت برای تیم و دارند. به تواین نظر مزخرفت پشیزی نباید داد. به نظر توطئه برخی بازیکنان دلیلل این باخت بود که نیاز به برررسی بیشتردارد. بوی خیانت می اید نصرتی سرت تو کار خودت باشه لطفا !!!
  • بازنشسته IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    تا زمانی که فوتبال ما از سیاست جدا نشود فوتبال ما رشد نخواهد کرد
  • ولی IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    مثل اینکه باید یک جام ملت های دیگر را هم با کی روش از دست بدیم تا کی روش پرست ها دست از سر تیم ملی بردارند..
  • علی IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    کیروش وتاج یایداستعفا بدن
  • استقلال بزرگ IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    اقای نصرتی درست میگه،،مربی نکونام جای کیروش بود بهتر بود،تیم مارو بزور تو حالت دفاع نگاه میداشت،،هجوم و حمله رو از ما گرفته بود،،،
  • علی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    با سلام دو تا مربی دم دست وجود داره که ما رو به خواسته هامون می رسونه اولی آقای قلعه نویی و دومی آقای برانکو
  • مجتبی IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    سطح فوتبال ما همینه وقتی یه لیگ‌نتیجه گرا داریم و تو فوتبال باشگاهی هیچ نشانی از فوتبال روز دنیا نیست میخوای تو جام جهانی نتیجه بگیریم . اصلا ما نمی تونیم ۵ تا پاس درست به هم بدیم . واقعا کی باید سطح فوتبال ما سرعتی و مالکانه بشه . واقعا ژاپن و کره و عربستان یه سر و گردن از ما بالاترند
  • سلام ودرودخدابه شهدا IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    خدایی من یاامثال من می رفتندامریکارامی بردیم چون امریکانیمه دوم خدایی ترسیده بودماوقت مساوی میخواستیم آقای کی روش خجالت بکش فدراسیون.واقعآشرم آوری .تیم میدادیدبه خدادادلعنت برشما
  • مجید IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    تاج و افرادی که در هییت رییسه به او رای دادند را دادگاهی کنید . تاج باعث آمدن کیروش شد واسکوچیچ که زحمت تیم در حال حذف را کشیده بود ، حذف شد ... خدا جای حق نشسته
  • تندر IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    حرف حق انصافا دستاورد کیروش برا فوتبال ایران چی بوده؟؟
  • ارشین IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    کیروش هم فهمیده چطورتوایران نونش به تنوربچسبونه
  • اعتدال IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    تحلیلی که با یک گل ارزش خودشو از دست میده، بغیر از سبک کردن تحلیلگر اثر دیگه ای نداره. اون ضربه سر پورعلیگنجی و شوت سعید و توپ نیم متر مونده به خط دروازه با پنالتی مشکوک رو مهدی طارمی اگر گل میشد، آیا این تحلیل های بعد از باخت ارزش خوندن داشت !؟
  • گذر IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    باوجود ضعفهایی که کیروش داره ولی مطمئن باشید مربیان داخلی پایینتراز کیروش قرار دارند وقتی وضعیت بازیهای لیگ رو ببینید متوجه عملکرد مربیان و بازیکنان داخلی خاهید شد جدا از بعضی دلایل مبهم یکی از دلایل نتایج ضعیف تیم ملی سن بالا و بی انگیزگیه بازیکنان بود بخصوص سردار آزمون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی