نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مهاجم پرسپولیسی خطاب به هواداران؛ ناراحت نباشید من برمی‌گردم!
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چند روز قبل اعلام شد مهاجم پرسپولیس دچار مصدومیت شدید شده است.

علیرضا خدادادی، مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مصدومیتش اظهار داشت: در حین تمرین برخوردی به وجود آمد که باعث شد مشکلی برای من به وجود بیاید که کادر پزشکی آن را مورد بررسی قرار داد. آن زمان شرایطم مشخص نبود و این شائبه پیش آمد که ممکن است آسیب دیدگی ام جدی باشد اما بررسی های بعدی نشان داد که خوشبختانه مشکلم جدی نیست.

وی درباره آخرین شرایطش افزود: پزشکم دوباره وضعیتم را بررسی کرد و خوشبختانه مشخص شد نیازی به جراحی نیست و رباط پایم دچار پارگی نشده است.

بازیکن سرخ‌پوشان در ادامه با اشاره به برنامه ویژه‌ای که برای پایان مصدومیتش در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: با توصیه پزشکان پس از یک دوره استراحت، کار معالجاتم را پیگیری می کنم. طبق برنامه باید مراحل فیزیوتراپی و اقدامات درمانی را دنبال کنم.

وی در مورد زمان بازگشت دوباره به تمرینات تیم تصریح کرد: فعلاً چیزی به صورت نهایی مشخص نشده اما با توجه به نوع مصدومیت و شرایطی که پزشکان اعلام کرده‌اند احتمالاً پس از چند هفته می توانم در تمرینات حاضر شده و به طور کامل پرسپولیس را همراهی کنم.

خدادادی در مورد تقابل پرسپولیس برابر نساجی گفت: امروز بازی مهمی داریم و بچه ها با توان و پتانسیل بالایی که دارند می توانند با نتیجه خوب زمین را ترک کنند و سه امتیاز ارزشمند را به دست بیاوریم تا یک گام دیگر به سوی قهرمانی برداریم.

مهاجم پرسپولیس تاکید کرد: خیلی از هواداران نگران وضعیتم بودند و از خبر جراحی ام ناراحت شدند اما خوشبختانه نیاز به عمل ندارم. تمام تلاشم این است که بتوانم خیلی زود به شرایط تمرین و حضور در ترکیب بازگشته و جواب محبت همبازیان و هواداران پرشور پرسپولیس را بدهم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی