نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
۱ |
۰
نیسان آبی بار دفاع استقلال را به دوش کشید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور یکی از دو مدافع میانی استقلال در بازی مقابل سپاهان مانع از اجرای دستورات تاکتیکی ژوزه مورایس شد.

رافائل سیلوا مدافع ۳۰ ساله برزیلی تیم استقلال در نیمه اول بازی این تیم مقابل سپاهان یکی از پر تلاش ترین و البته پرکارترین بازیکنان استقلال به شمار رفت .

این مدافع ۱۹۳ سانتی متری با جثه ای درشت و وزن ۸۶ کیلوگرم نه تنها در پست دفاع میانی بارها توپ‌های هوایی را دفع کرد بلکه با جلو آمدن تا حوالی دایره نیمه زمین همزمان با قطع توپ هافبک‌های تیم سپاهان در جنگ‌های تن به تن نیز همواره پیروز بود و همچون نیسان آبی بار اصلی کمربند دفاعی تیم استقلال را یک تنه به دوش کشید.

گرچه سیاوش یزدانی، زبیر نیک نفس و دیگر بازیکنان محدوده کمربند دفاعی تیم استقلال هم در حرکات تخریبی نقش داشتند و سعی می‌کردند در روز محرومیت روزبه چشمی کاری کنند که نبود او به چشم نیاید اما با توجه به شرایط فیزیکی رافائل سیلوا که بدنی تنومند دارد این بازیکن در جنگ‌های تن به تن با بازیکنان سپاهان به ویژه شهریار مغانلو که او هم جثه درشتی دارد همواره دست برتر را از آن خود کرد.

لازم به ذکر است؛ تک گل سپاهان در اوایل نیمه دوم نیز روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسید که سیلوا و دیگربازیکنان خط دفاعی تأثیری ری به ثمر رسیدن آن نداشتند بلکه ری دفع ناقص علیرضا رضایی دروازه استقلال باز شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    هر چند سیلوا با تعصب بازی می کنه یزدانی بد بازی کرد با دو خطایی که انجام داد زحمات سایرین رو هدر داد البته تقصیر از کادر فنی هم هست وقتی بازیکنی بد بازی می کنه تعویضش کن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی