نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دانلود قسمت 44 سریال جیران (قسمت چهل و چهارم 44 سریال جیران) کامل با حجم رایگان
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

دانلود قسمت 44 سریال جیران نسخه کامل در ادامه مطلب. برای دانلود قسمت چهل و چهارم سریال جیران قسمت 44 به صورت حلال و قانونی با ما همراه باشید. قسمت 44 سریال جیران. Jeyran series episode 44

قسمت چهل و چهارم سریال جیران (قسمت 44) به کارگردانی حسن فتحی در روز جمعه 7 بهمن ماه 1401 منتشر شد. پس از بازگشت جیران به قصر و آزادی کفایت خاتون، اکنون منتظر اتفاقات عجیبی در این قسمت باشید. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان دانلود قسمت 44 جیران را از دست ندهید چرا که بدون شک این اپیزود یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های اخیر این سریال خواهد بود.

*******************************

برای دانلود قسمت 44 سریال جیران روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت 44 جیران

*******************************

درباره قسمت 44 سریال جیران

پیش از بررسی و دانلود قسمت 44 سریال جیران (قسمت چهل و چهارم سریال جیران)، بد نیست گریزی داشته باشیم به آن چه در قسمت‌های اخیر این سریال اتفاق افتاده است.

پس از قتل خواجه روشن و مشخص عامل قتل‌های حرمسرا، شاه بیش از پیش به خاطر اخراج جیران که برای خونخواهی فرزندشان به پا خواسته بود، شرمسار و نادم شد و خواجه باشی را مأمور بازگرداندن جیران به قصر کرد. جیران هم پس از این که متوجه شد شاه در قتل ننه آشوب نقشی نداشته، درخواست شاه را قبول کرد تا یکی از جذاب‌ترین سکانس‌های سریال جیران در وصال دوباره جیران  ناصرالدین‌شاه رقم بخورد.

از سوی دیگر کفایت خاتون که در سیاهچال صدراعظم و در بند آقاخان نوری است، می‌پذیرد که در ازای آزادی خود و خواجه‌اش، تمام مایملک خود را به آقاخان نوری و پسرش میرزا کاظم بدهد. بدین ترتیب خاندان نوری با این ثروت باد آورده، قدرت دوچندانی پیدا می‌کنند. آقاخان نقره را نیز به پاس وفاداری و و خدماتش بی سر و صدا به عقد میرزا کاظم در می‌آورد.

کفایت خاتون هم به بلاد عثمانی تبعید می‌شود. اکنون تنها دارایی او اموالش در خارج کشور است و با توجه به دور شدن از حکومت مرکزی فضا برایش باز خواهد یود. باید دید آیا او بار دیگر سیاوش را برای قیام علیه قاجار حمایت خواهد کرد یا نه؟ برای مشخص شدن این امر باید به تماشای قسمت 44 سریال جیران و همچنین قسمت‌های آتی این سریال نشست.

جیران نیز که بار دیگر به چشم و چراغ شاه بدل شده، فرزند دومش را باردار است. او درخواستی از قبله عالم دارد و آن اینکه دوست ندارد فرزندش جانشین شاه و ولیعهد گردد و می‌خواهد این مقام از میرزا بازستانده نشود. جیران قصد دارد فضای حرمسرا را آرام و خالی از تنش کند تا ناصرالدین شاه نیز بتواند با آرامش به رتق و فتق کارهای ملکت بپردازد. مملکتی که به هیچ عنوان حال و روز خوشی ندارد.

در قسمت چهل و چهارم اتفاقات جذاب و غیرمنتظره‌ای به وقع می‌پیوندد. برای دانلود سریال جیران با لینک مستقیم و ترافیک نیم‌بها روی لینک ابتدای صفحه کلیک کرده و کیفیت دلخواه‌تان را انتخاب و دریافت کنید.

بازیگران سریال جیران قسمت 44

بازیگران سریال جیران قسمت 44

بازیگران: بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، غلامرضا نیکخواه

کارگردان: حسن فتحی

تهیه‌کننده: اسماعیل عفیفه

درباره سریال جیران قسمت چهل و چهارم

سریال جیران در سال 1400 به کارگردانی حسن فتحی ساخته شد. حسن فتحی که پیش از این با ساخت سریال موفق و پرطرفدار شهرزاد، تجربه ساخت سریال تاریخی و عاشقانه در شبکه نمایش خانگی را داشت، این بار به سراغ ساخت یک عاشقانه جذاب دیگر رفته است.

تاکنون 44 قسمت سریال جیران منتشر شده و کم‌کم به قسمت‌های پایانی نزدیک می‌شود. این سریال پربازیگر توانسته نظر مثبت مخاطبان را به خود جلب کرده و به یکی از پرفروش‌ترین سریال‌های نمایش خانگی تبدیل شود. چند هفته توقیف آن نیز نتوانست باعث ریزش علاقه‌مندان این مجموعه تاریخی جذاب گردد. برای دانلود قسمت چهل وچهارم جیران روی لینک ابتدای صفحه کلیک کنید.

باید اشاره کرد که چنانچه از علاقه‌مندان سریال‌های شبکه نمایش خانگی هستید، علاوه بر سریال جیران می‌توانید برای دانلود سریال دلخواه خود مثل پوست شیر، سرگیجه، مترجم، آکتور، پدرخوانده و سقوط و صدها فیلم و سریال دیگر به سایت سریالینو مراجعه کنید.

پوست شیر

دانلود سریال پوست شیر

سریال پوست شیر ساخته برادران محمدی اکنون به فصل دوم خود رسیده است. این سریال جذاب داستان مردی به نام نعیم است که پس از 15 سال از زندان آزاد می‌شود. او که سال‌های طولانی زندان را به شوق دیدن دخترش تحمل کرده، با او به شمال می‌رود اما عده‌ای دخترش ساحل را دزدیده و سپس به قتل می‌رساند.

حالا نعیم با قلبی زخم خورده در پی قاتلان فرزندش است. در این راه دوستش نیز که خود را مدیون نعیم می‌داند به او کمک می‌کند. سرگرد مشکات (با بازی شهاب حسینی) که او نیز دخترش سال‌ها پیش به دست عده‌ای به قتل رسیده، مسئول پرونده است.

فیلم‌نامه قوی در کنار بازی فوق‌العاده باورپذیر شخصیت‌ها به خوبی توانسته تعلیق را طول سریال حفظ کرده و بینندگان را کنجکاو نگه داشته و با خود همراه کند. شهاب حسینی، هادی حجازی فر، پانته آ بهرام، مهرداد صدیقیان، پردیس احمدیه و علیرضا کمالی بازیگران اصلی سریال پوست شیر به حساب می‌آیند.

برای دانلود سریال پوست شیر (تمام قسمت‌های فصل اول و دوم) و همچنین دیگر سریال‌های شبکه نمایش خانگی در کیفیت‌های مختلف با ترافیک رایگان به سایت سریالینو مراجعه نمایید و قسمت دلخواه خود را دریافت نمایید.

https://serialino.ir

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی