نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
برچسب ۹۰۰ هزار یورویی روی سامان فلاح/ ستاره پیکان در دسترس پرسپولیس نیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارزش سامان فلاح مدافع پیکان و ستاره آینده دار فوتبال ایران افزایش یافته است.

یکی از بهترین بازیکنان این فصل لیگ برتر سامان فلاح است. فلاح که سابقه دعوت شدن به تیم ملی را دارد، مورد توجه بزرگترین باشگاه‌های ایران قرار گرفت ولی مدیران پیکان حاضر به فروش تک ستاره تیمشان نشدند.

فلاح که در ۲۲ سالگی بازوبند کاپیتانی تیمش را هم بر بازو بست، یکی از بازیکنانی است که یحیی گل محمدی علاقه زیادی به سبک بازی او دارد. فلاح که اصالتی مازندرانی دارد، بعد از درخشش در تیم باشگاهی‌اش با افزایش ارزش مواجه شده و قیمتش در بازار جهانی بالا رفته است.

در جدیدترین آپدیت سایت معتبر ترانسفرمارکت، قیمت سامان افزایش چشم‌گیری داشت و این بازیکن جوان ۹۰۰ هزار یورو ارزش‌گذاری شد. در واقع فلاح در حال حاضر با ارزش‌ترین مدافع فوتبال ایران به حساب می آید و در این راه از ستاره‌های سرشناسی پیشی گرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • شرافت IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    هواداران کیسه ادعا دارند تیمشان بهترین تیم ایران و آسیاست اما کسی که فوتبال شناس باشه می‌دونه پرسپولیس حداقل ۴ برابر کیسه هوادار داره تک ستاره درخشان این تیم حاصل ده جام معتبر که حداقل ۳۶۰ تا مسابقه داشته نه ستاره ای که بین ۴ تا تیم سطح ۲ آسیا و بردن یا کمکی از دیگر تیمها و آنهم ۵۰ سال پیش از همه مهمتر غیرقانونی و مورد تایید فیفا نیست
    • فاروق IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
      همان جام شما به بنگلادش باختید ، توی همان جام شما هم یارکمکی استفاده کردید اما به جایی نرسیدید، ضمنأ این آمار چهار برابری هواداران را شما از کجا آوردی ؟؟؟ البته بازی با الهلال عربستان به زعم شما سطح دو آسیا حساب میشه اما ماندم چرا هر وقت به تور این تیم می‌خورید تمام تلاشتان کم گل خوردن است
  • Utgnn IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    من همه ی استانهای کشور و شهرهای بزرگ هر استان رفته ام .اما جالبترین نکته اینکه،در مناطق ترک نشین و لر نشین ،پرسپولیس با اختلاف خیلی فاحش هواداران بیشتری دارد.در شمال هم که گیلان و مازندران همیشه نامی و اسمی بوده اند.
    • تراکتوری ترک IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      اصلا اینطور نیس در مناطق ترک نشین فقط و فقط،یه تیم داریم اونم تراکتور
  • 6آتبشه IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    دقیقا.خیلی از شهرهای ایران رفتم.جالبه تو تبریز اکثرا طرفدار پرسپولیس هستن.در اصفهان و شیراز هم مکه تابلوئه.لر ها و خراسان هم خیلی زیاده. شمال که همه پرسپولیسی هستن.
  • کیون IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    در مناطق ترک نشین باید بگم بعد از تراکتور پرسپولیس بیشترین طرفدار و دارد
  • علي IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    پرسپوليس اينقدر علاقمندوعاشق داره كه كيسه تهران معروف به كاج براي بازي نكردن دران 20ميليارد خرج مي كنه............
  • قاسم IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    چهار جانبه رو پاس هم یک بار برد بنده خدا الان پاس کجاست.در ضمن از روزی که کلاس فوتبال آسیا رفته بالا تنها تیم ایرانی که دو بار رفت فینال پرسپولیس بود .آقا جان الهلال ۴ تا Acl رو برده داری چی میگی ؟؟
  • کیان IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    کیسه ۸ دهه با پول بازیکن و حتی هوادار خریداری نموده باز هم به گرد پای پرسپولیس نمیرسند !!! این دو جام کیسه در آسیا هم آماتور و غیر حرفه ای بودند و ارزش حتی یک نایب قهرمانی حرفه ای پرسپولیس را هم ندارند !!! پروین هم با ذخیره ها به محمدان بنگلادش که چند بازیکن خارجی و اروپایی هم داشتند ۲ بر ۱ باختند تا حجازی مربی آن اخراج نشود !!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی