چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
۰ |
۰
عکس| درخواست جالب رامین رضاییان؛ پدر جان آرام‌تر!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از بازیکنان خوب سپاهان در این فصل از بازی‌ها رامین رضاییان بوده است. مدافعی که در سمت راست به میدان می‌رود اما در برخی از بازی‌ها نقشش در پیروزی از مهاجم بیشتر است.

رامین رضاییان نه تنها در سپاهان بلکه در هر تیمی بازی کرده دوست داشته با پیشروی از جناح راست پاس گل بدهد و یا روی ارسال‌ها از ضلع مخالف به سمت داخل جمع شود و نام خود را به عنوان گلزن ثبت کند. علاوه بر اینکه انصافا ضربات کاشته خوبی می‌زند. این نگرش تهاجمی او را از دیگر مدافعان راست در سال‌های اخیر متمایز کرده و موجب شد تا بازی‌های زیادی را برای تیم ملی انجام دهد. در کنار توانمندی باید به سخت کوشی رامین هم اشاره کرد. سخت کوشی که موجب شد تا در همه سال‌های اخیر کمتر دچار فراز و نشیب شود.

از استوری اینروزهای رامین پیداست او همیشه در کنار تمرین تیمی به طور اختصاصی و به صورت انفرادی تمرین می‌کند تا نقاط ضعف خود را از نظر بدنی به حداقل برساند و شاید بی دلیل نیست که او در این شرایط سنی هم در حمله حضور دارد و هم در دفاع و به مانند یک بازیکن جوان ۲۱ ساله بازی می‌کند. رامین در استوری جدید که منتشر کرده در کنار پدر مشغول به تمرین است و شوخی هم با پدر داشته؛ کمی آرام تر.

درخشش رامین رضاییان در ترکیب تیم سپاهان در سن ۳۲ سالگی این قدر پر رنگ بوده که بحث بازگشت وی به ترکیب تیم پرسپولیس بار دیگر زمزمه شده است اما به نظر می‌رسد او اینروزها از وضعیتی که دارد کاملا راضی است و حالا می‌کوشد که با تیم سپاهان جام قهرمانی را بر بالای سر ببرد.

عکس| درخواست جالب رامین رضاییان؛ پدر جان آرام‌تر!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی