نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
انتظاری: استقلال و سپاهان نمی‌تواند سد راه قهرمانی پرسپولیس شوند/ هوادار برای یک امتیاز بازی می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم پیشین سرخپوشان گفت: با توجه به بازیکنانی که در تیم گل محمدی وجود دارند، این تیم می‌تواند قهرمان شود.

سهراب انتظاری درباره بازی پرسپولیس مقابل هوادار در رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: تیم گل محمدی با برد مقابل صنعت نفت آبادان روحیه و انگیزه مضاعفی دارد تا دوباره به تنهایی صدرنشین شود. بازی با هوادار بهترین فرصت است تا پرسپولیس با یک برد دیگر اندوخته‌های خود را بیشتر کنند و همچنان یکی از مدعیان اول لیگ برتر باشد.

وی افزود: هوادار تیم خوبی است که با بازیکنانی که دارد به دنبال کسب حداقل یک امتیاز مقابل پرسپولیس است اما در تیم گل محمدی بازیکنانی وجود دارد که می‌توانند تاثیر گذار باشند و نتیجه بازی را به سود تیم خود عوض کنند. به نظر من اگر مثل بازی با صنعت نفت آبادان توپ‌های خوبی برای دیاباته ارسال شود این مهاجم می‌تواند باز هم گلزنی کند و پرسپولیس یک پیروزی دیگر را کسب کند.

انتظاری در ادامه تاکید کرد: پرسپولیس بعد از ناکامی مقابل فولاد و آلومینیوم با بردی که مقابل صنعت نفت آبادان کسب کرد شرایط خوبی دارد و با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد می‌تواند هر تیمی را شکست دهد. پرسپولیس نباید اسیر حاشیه شود و فقط روی بازی‌های خود تمرکز کند تا در نهایت در پایان فصل قهرمان شود.

مهاجم اسبق سرخپوشان در پایان گفت: شک نکنید پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است. گرچه سپاهان و استقلال نیز دیگر مدعیان این فصل هستند اما شرایط پرسپولیس از دو تیم دیگر بهتر است و بعید می‌دانم این دو رقیب در پایان فصل برای پرسپولیس دردسر درست کنند و مانع قهرمانی پرسپولیس شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ع ق QA ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    باند مشترک تاج ساکت خطیر مظلومی ماجدی افشاریان می تواند امسال پرسپولیس قهرمان نمی شود پهلوان
    • ایمان IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      چقدر توهمی هستی لونگی😂😂😂😂
  • حسین US ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    واقعا باید به سپاهان افتخار کرد که با اینکه در باری دوستانه در هشت روز باید سه بازی انجام دهد ولی چنان لرزه به تن یحیی و مافیا تیم حکومتی انداخته که از سپاهان وحشت دارند باند بابا مسعود تاج کمیته داوری ده سال سرکار بودند ولی جام به تیم حکومتی میدادند ان زمان هم ساکت مدیر تیم ملی بود تیم حکومتی وقتی بازی آسیا داشته یک هفته قبل رفتن باری نکرد یک هفته بعد آمدند یحیی یادش رفته خودش زمان بازیها را تعین میکرد ولی الان برای یک روز آن هم از تیمی که یک بازی سخت با ذوب آهن و یک باری دوستاندسخت دیگر با یک تیم اروپایی دارد وسه روز بعد باید با پیروزی بازی کند ببینید چه وحشتی به دل تیم پیروزی و کادر ترسو آن انداخته واقعا بزدلان تیم پیروزی از ترس فقط هوچیگری میکند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی