نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اقدام جالب مورایس ترکیب سپاهان برابر پرسپولیس را لو داد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار دوستانه مقابل زنیت تقریبا ترکیب سپاهان برای بازی حساس مقابل پرسپولیس را مشخص کرد.

سپاهان به عنوان صدرنشین لیگ برتر درحالی در یک بازی دوستانه مقابل زنیت روسیه قرار گرفت که این بازی با حساب دو بر صفر به سود زردپوشان اصفهانی به پایان رسید. سپاهان که با اختلافی ۳ امتیازی نسبت به پرسپولیس و استقلال در صدرجدول لیگ برتر قرار دارد، باید سوم اسفندماه در یک بازی بسیار حساس در جام حذفی به مصاف پرسپولیس برود. بازی که حساسیت‌های فوق العاده ای دارد چرا که  این دو تیم در طی سال‌های اخیر به دو رقیب جدی و حتی دو دشمن تبدیل شدند.

سپاهان در بازی مقابل زنیت تقریبا تیم دوم خود را به بازی فرستاد و اکثر نفرات اصلی این تیم در دقایق پایانی به میدان آمدند تا در شرایط مسابقه باشند و یک محک جدی مقابل یکی از تیم‌های خوب روسیه بخورند. در واقع ترکیبی که مورایس برای بازی با زنیت انتخاب کرد و همچنین تعویض‌های این تیم، ترکیب اصلی طلایی پوشان را برای دیدار حساس مقابل پرسپولیس مشخص کرد.

مورایس از دقیقه ۷۷ بازی با زنیت ۸ بازیکن فیکس خود به نام‌های نورافکن، مغانلو، کاتاتو، کریمی، ریگی، زکی پور، نیلسون و احمدزاده را به زمین فرستاد و نیازمند هم به عنوان ذخیره جانشین میرزازاد شد. آنطور  به نظر می رسد این نفرات در کنار دانشگر که در بازی زنیت فیکس بود و ستاره تیمش هم لقب گرفت، به همراه  رامین رضاییان که در بازی با زنیت غایب بود،  نفرات اصلی سپاهان برای بازی مهم روز چهارشنبه را تشکیل دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی