نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پنالتی زنان پرسپولیس برای ال‌کلاسیکو مشخص شدند/ ۵ توپچی یحیی برای جدال بزرگ در نقش جهان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اگر شما هم کنجکاوید که بدانید چه کسانی قراراست پنالتی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان را بزنند، این گزارش را بخوانید.

پیش بینی‌ها حکایت از آن دارد که بسیاری از کارشناسان این احتمال را می‌دهند که بازی سپاهان و پرسپولیس در اصفهان به پنالتی بکشد. یحیی گل‌محمدی هم اکنون یک سرمربی با تجربه است که همراه با ذوب‌آهن اصفهان دو مرتبه قهرمان جام حذفی شده است. او خوب می‌داند در رقابت‌های حذفی احتمال زیادی دارد سرنوشت بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

بنابراین تمرین پنالتی امری اجتناب ناپذیر پیش از دیدارهای حساس جام حذفی است و در همین راستا شنیده می‌شود پنالتی زنان پرسپولیس برای دیدار با سپاهان اصفهان مشخص شده اند.

اگر شما هم کنجکاوید که بدانید چه کسانی قراراست پنالتی‌های پرسپولیس را بزنند، گزارش زیر را بخوانید.

پنالتی اول؛ گئورگی گولسیانی

پنالتی زن اول پرسپولیس چند هفته ای می‌شود که یک مدافع گرجستانی است. گئورگی گولسیانی بازیکنی بسیار خونسرد است که در سپاهان اصفهان و نساجی مازندران تیم‌های سابق خودش هم پنالتی زن اول بوده است. پنالتی اول به قول کارشناسان از اهمیت فراوانی برخوردار است. پنالتی اول اگر گل شود خیلی به تیم کمک می‌کند و بر همین اساس اغلب مربیان سعی می‌کنند، بهترین پنالتی زن خود را به عنوان پنالتی زن اول انتخاب کنند.

پنالتی زن دوم؛ مرتضی پورعلی گنجی

مدافع ملی پوش پرسپولیس هم یک پنالتی زن ماهر و قهار است. مرتضی پورعلی گنجی معمولا پنالتی‌های خودش را محکم و بالا می‌زند به گونه ای که مهار آن واقعا برای دروازه‌بان حریف سخت می‌شود. پورعلی گنجی برهمین اساس دومین پنالتی زن مورد نظر یحیی گل‌محمدی است تا خیال تیمش را راحت کند. سرمربی پرسپولیس اعتقاد زیادی به این مدافع ملی پوش دارد و با اصرار خودش هم او را سرخپوش کرد. حالا یحیی گل‌محمدی مأموریت احتمالی جدیدی به مرتضی پورعلی گنجی داده است.

پنالتی زن سوم؛ مهدی ترابی

کم نیستند کسانی که معتقدند پنالتی سوم بسیار مهم و ارزشمند است. اگر پنالتی اول مهم ترین پنالتی هر تیمی‌در ضیافت پنالتی‌ها محسوب می‌شود، پنالتی سوم نیز شرایط خاص خودش را دارد. پنالتی سوم آدم خودش را می‌خواهد و برهمین اساس یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفته است از مهدی ترابی استفاده کند. مهدی ترابی در دو، سه فصل اخیر پنالتی زن اول تیمش بود اما خراب کردن پنالتی در دیدار با تراکتور تبریز، فشار زیادی روی او وارد کرد تا یحیی گل‌محمدی این وظیفه را به گئورگی گولسیانی واگذار کند. البته مهدی ترابی همچنان در ذهن یحیی گل‌محمدی یک پنالتی زن مهم است و برهمین اساس پنالتی سوم احتمالی بازی با سپاهان را به او سپرده است.

پنالتی چهارم؛ فرشاد فرجی

برای اینکه به توانمندی فرشاد فرجی در نواختن ضربات پنالتی پی ببرید باید ضربه پنالتی او در دیدار با ون پارس را از نظر بگذرانید. مدافع شماره ۳ پرسپولیس با وجود نیمکت نشینی در زدن ضربات پنالتی مهارت زیادی دارد. او هم تقریبا مثل مرتضی پورعلی گنجی ضرباتش را بسیارمحکم و به بالای دروازه می‌زند. فرجی در تمرینات اخیر پرسپولیس هم ضربات پنالتی خود را عالی نواخته و یحیی گل‌محمدی را امیدوار کرده است.

پنالتی پنجم؛ لئاندرو پریرا

شنیدیم اسم پنالتی زن پنجم احتمالی پرسپولیس، لئاندرو پریراست. مهاجم جدید و برزیلی پرسپولیس که در تمرینات نشان داده که مثل اغلب برزیلی‌ها پنالتی زن خوبی است. پریرا در تمرینات خیلی خوب پنالتی زده و حتی علیرضا بیرانوند را نیز مغلوب کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • MAAZ IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    پرسپولیس می بره
  • امیر IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    بازی ب ضربات پنالتی کشیده نمیشه
  • سلنا IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    به ضربات پنالتی مریه تو ضربات پنالتی پرسپولیس میبره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی