سرمربی استقلال تیمش را مثل کف دستش می‌شناسد/ ساپینتو همیشه در آستینش چیزی دارد که رقیب را غافلگیر کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هماهنگی و اجرای تاکتیک‌های تیمی از سوی بازیکنان استقلال همزمان با تغییرات نفری در جمع بازیکنان ترکیب اصلی مورد تحسین پیشکسوتان استقلال قرار گرفته است.

اکبر کارگرجم بازیکن قدیمی استقلال در صحبتی که با خبرورزشی داشت، درباره اینکه چرا تعویض های استقلال توانستند به محض ورود به زمین گل بزنند اظهار داشت: «تعویض‌های استقلال نشان داد سرمربی پرتغالی این تیم بازیکنانش را مثل کف دستش شناخته. به خصوصیات فردی تک تک آنها آشنا شده و می‌داند از هر یک از آنها چه میخواهد.

وی افزود: « ورود به موقع ارسلان مطهری و آرمان رمضانی درست همان چیزی بود که تیم ملوان آن را دوست نداشت و هر دو بازیکن آمدند گل زدند و استقلال برنده شد. فوتبال همین است. شما باید همیشه یک روش یا تاکتیک دیگری در آستین تان داشته باشید و آن را به موقع رو کنید تا رقیب غافلگیر شود. ساپینتو ثابت کرد این کار را خوب بلد است».

متن کامل این گفت‌وگو را می‌توانید اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرزاد IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    ساپینتو بر خلاف استرا که به دنبال بهانه ای برای فرار بود و میلیونها درخواست هواداران استقلال را به کتفش هم نگرفت ماند و جنگید و با قلبش و تمام وجودش برای موفقیت استقلال تلاش کرد، 💙ساپینتو رو با تمام وجود دوستش دارم💙
    • ۴۴۴۴۴ IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      تعویضاش فقط اون هفته صالح این هفته ارمان و ارسی
  • گولیت IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    زنده‌ باد ساپینتو مربی استقلال کبیر، زنده باد استقلال کبیر پاینده باد دل های آبی
  • شاهرخ IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    متاسفانه با ساپینتو برخورد خوبی نمیشه
  • sasan IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    ساپینتو ثابت کرده علم و عمل فوتبال را دارد و ازهمه مهمتر پولکی نیست و یک مرد واقعی می باشد اگر هم قهرمان نشود چیزی از شایستگی های ایشان کم نمی خواهد در ضمن باید چند سال بماند تا قهرمان واقعی لیگ را مردم بشناسند درود بر تاج کبیر و ساپینتو . چون ازش می ترسند براش حاشیه درستی کنند زنده‌باد ساپی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی