نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
تقلید مهاجم پرسپولیسی از ستاره آرژانتینی/ پرتاب گوله برفی به سمت داور در بازی عجیب جام حذفی!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حاشیه دیدار آلومینیوم و نساجی مازندران تماشاگران اراک از مردود شدن یک ضربه پنالتی به شدت عصبانی شدند و علیه داوران شعار سر دادند.

قبل از زدن پنالتی هفتم تیم نساجی محمدرضا خلعتبری بازیکن آلومینیوم تلاش می‌کرد با دروازه‌بان تیم صحبت کند و به او روحیه بدهد؛ اما علیرضا حقیقی دروازه‌بان نساجی اجازه این کار را به خلعتبری نمی‌داد و در نهایت داور مسابقه به خلعتبری دستور داد که به سرجایش برود.

* حسین پورحمیدی دروازه بان آلومینیوم یک پنالتی را گرفت که کمک داور به دلیل اینکه او خیلی جلو آمده بود و پایش روی خط دروازه نبوده ضربه را تکرار کرد. این مساله باعث اعتراض شدید تماشاگران اراکی به داور و کمک داور مسابقه شد.

* علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم نساجی هم به دروازه‌بان آلومینیوم گفت که تصمیم داور درست بوده و باید ضربه تکرار می‌شده که ضربه تکراری تبدیل به گل شد.

* پورحمیدی بعد از این ضربه دیگر تمرکز لازم را نداشت و بعد از هر پنالتی که گل می خورد به کادرفنی معترض می‌شد که تمرکزش را بهم نزنند و قبل از ضربه پنالتی با او صحبت نکنند!

* دروازه ‌بان هر دو تیم یک پنالتی مهار کردند ولی پنالتی هفتم آلومینیوم را  هوشمند بازیکن این تیم به هوا زد وتوپ با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

* برخی تماشاگران با پرتاب گوله برفی به داوری معترض شدند.

* علی شجاعی بازیکن سابق پرسپولیس که پنالتی آخر نساجی را تبدیل به گل کرد در ورزشگاه دور افتخار زد و به شیوه دیبالا بازیکن رم شادمانی کرد و دستش را جلوی صورتش گرفته بود.

* وحید محمدزاده بازیکن آلومینیوم بعد از باخت از برخی افراد تیم نساجی ناراحت شد و قصد درگیری داشت که برخی می‌خواستند او را آرام کنند.

* این دو تیم فینال فصل گذشته را برگزار کردند و در آن مسابقه که در ورزشگاه آزادی برگزار شد تیم نساجی پیروز شده بود و این مرتبه هم این برد تکرار شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی