نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
ادعای جنجالی قبل از بازی مرگ و زندگی پرسپولیس؛ همه کارها برای قهرمانی سپاهان انجام شده است!
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهاجم سابق پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: وضعیت پرسپولیس اصلاً نرمال نیست.

بهنام طاهرزاده درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار با سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: پرسپولیس در چند هفته اخیر لیگ برتر روند نزولی داشته و اتفاقاتی هم رخ داد تا صدر جدول را از دست بدهد. در دیدارهای اخیر لیگ ۳-۴ اشتباه داوری خیلی به ضرر تیم فوتبال پرسپولیس بود که کارشناسان این اشتباهات را تایید کردند. به همین دلایل پرسپولیس هم اکنون از نظر شرایط روحی و روانی در حالت خوبی قرار ندارد.

برخی می‌خواهند گل‌محمدی را زمین بزنند

این کارشناس فوتبال افزود: با توجه به اینکه خودمان فوتبالی هستیم به خوبی مسائل و حواشی را متوجه می‌شویم که قصدشان ضربه زدن به تیم فوتبال پرسپولیس است. با این وضعیتی بدی که برای پرسپولیس درست کرده‌اند، یحیی گل‌محمدی خیلی کار سختی را پیش‌رو دارد. پرسپولیس در چند سالی که گل‌محمدی سرمربی است، توانسته بود نایب قهرمان آسیا و ۲ بار هم قهرمان لیگ برتر شود ولی امسال برخی سعی می‌کنند تا این مربی موفق نتیجه نگیرد و می‌خواهند او را به زمین بزنند.

وی در مورد اشتباه مهلک فرشاد فرجی در دیدار با هوادار خاطرنشان کرد: مدافعی که میلیاردها تومان قراردادش است، در مقابل مهاجم تیم فوتبال هوادار اشتباهی داشت که هیچ بازیکنی در این حد و اندازه چنین کاری انجام نمی‌دهد. بزرگترین مدافعان ایران هم این توپ‌ها را به اوت می‌زدند. فرجی با اینکه به راحتی می‌توانست یک کار اصولی انجام بدهد، تصمیم گرفت توپ را به بیرانوند بدهد.

تمام کارها انجام شده تا تیم مدنظرشان قهرمان شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه تعصب برای تیم دیگر وجود ندارد، تاکید کرد: در دهه‌های ۶۰ و۷۰ بازیکنان پرسپولیس برای خوشحال کردن هواداران و با غیرتی مثال زدنی بازی می‌کردند، ولی چند سال است که بازیکنان دیگر تعصبی به تیم‌شان ندارند و فقط دنبال این هستند که مبالغ قراردادها را بالا ببرند، در حالی که به کیفیت فوتبالیست‌های دهه‌های گذشته بازی نمی‌کنند.

طاهرزاده درباره دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بیان کرد: وضعیت پرسپولیس اصلاً نرمال نیست و به طور حتم با این شرایط خراب روحی و روانی، کار سختی مقابل سپاهان خواهند داشت. در هیچ تمامی کارها انجام شده است تا تیمی که می‌خواهند قهرمان شود. همه چیز در فوتبال ایران به نفع سپاهان است و با برنامه‌ریزی و چیدمان بازی‌ها سعی دارند این تیم را در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی به قهرمانی برسانند. حمایت مالی زیادی از سپاهان شده و هیچ فردی هم نمی‌تواند جلوی این باشگاه را بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سرانجام می‌گویند چرا فوتبال ایران افت کرده و هیچ رشدی در قاره آسیا ندارد. مشخص است که با این جانبداری‌ها هیچ گاه پیشرفتی حاصل نمی‌شود، چون نمی‌گذارند حق به حقدار برسد و فوتبال روند طبیعی خودش را طی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سلطان IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    باز چرت وپرت تحویل مردم دادن ، پنج سال قهرمانی تون زیر سوال رفت با این حرفت ، یعنی اینکه الان سپاهان حمایت میکنن ا ن سالهایی که پرسپولیس قهرمان میشد از وزیر تا سفیر حمایت میشد میگفتید تو زمین حرفاتونو بزنید الان چی
  • عادل کج کلاه IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    هرچی بازیکن تو لیگ بود جمع کردید و بدهی هایتان را با کمک دولتی دادید و حالا میگویید می خواهند فلان تیم را قهرمان کنند!!! البته از نظر تشخیص کمکهای غیبی شما تخصص دارید و احتمالا" بهتر روشها را بلد هستید! ولی قابل کتمان نیست که سپاهان با بازیکمان اخراجی شما و ما (استقلال) از همه تیمها بهتر و زیباتر بازی میکند پس انصاف داشته باشید و ضعف خودتان را به پای دیگران نگذارید.
  • کوهمره جروق IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    خوب این کاملا مشخص هست.
  • محمد IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    باسلام.چراتیم پیروزی تمام وقتش رو صرف این بهونه های تیم محلاتیه؟تاوقتی ببرن همه چیز عالیه خوبه همینکه دوتاباخت ومساوی بدن همه میخان این تیم قهرمان نشه داوری فلانه میخان مربی روزمین بزننووو..ازاین چرتوپرتا..یادشون رفته5سال باچه نامردی وحمایت کورکورانه وزیرورزش قهرمان شدن چطوراون سالها همه چیز خوب بود الان همه درفکرتوطیه علیه پیروزی هستن..؟جمع کن بابا برو تیمدون روازنظرفنی بالا ببر..
  • امیر IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    باسلام به عنوان ی پرسپولیسی این حرفواصلاقبول ندارم تیمی که دایه قهرمانی داره نبایداصلاتواین مواردورودکنه چه برسع به تهمت ب تیم خوب سپاهان...درثانی اگه ابروبادومه وخورشیدهمه دست ب دست هم داده باشن مابایدباخودمون روراست باشیم انشاالایه بازی خوب ببینیم نتیجش مهم نیست
  • زیگزاگ IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    خودت میگی اشتباه مهلک مدافع تیم، بعد توهمات رو در مقابلش قرار میدی. پنج سال حضود آقا مسعود توقعاتتون رو بالا برده. یه کم آرام و منطقی باشید.این حرفها هم از حملات شما برای گرفتن امتیاز بیشتر از داورانه. اونقدر از داوری امتیاز گرفتید که تا ده سال به لیگ ایران بدهکارید.
  • مرتضی مقدم IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    جون مادرتون از خودتون پیشکسوت نسازین ،من بیست ساله بازیا این تیمو میبینم درسته حافظه م‌ ضعیفه ولی بهنام طاهر زاده نشنیدم ،ندیدم .‌خوب هر ننه قمری که پیر شد حالا دو روزم تو ی تیم بازی کرد که نمیشه پیشکسوت .هرچند با حرفاش موافقم ولی مهاجم سابق کاظمیانه ،انتظاریه،پیوسه حتی علی علیزاده با اینکه فقط با دستاش اونم بیرون زمین‌ بازی میکرد و بعدشم رفت استقلال ما بعنوان مهاجم‌ سابق قبول داریم
  • HRZ IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    برو بابا دوسال فوتبال بودی بعد هم مفقود الاثر شدی از الان دارن بهانه میارن ومیخولن همه رو تحت فشار بکذارند پنج سال تمام حق همه تیمها رو خوردیم بد بار امدین حالا که بابا مسعود رفته و هیچی نمیشین الکی حرف نزنین بالاترین اشتباهات داوری برای بقیه تیمهاست اونوقت اینا پیش میگرن که پس نیفتن جماعت لنگی و پررویی دیگه شما له دل نگیرین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی