اشتباه مرگبار دو مدافع پرسپولیس به کام یک استقلالی/ خوشحالی معنادار دانشگر مقابل پرسپولیسی‌ها
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دانیال اسماعیلی‌فر در حالی که قصد داشت توپ را دفع کند، دروازه تیم خودی را گشود.

سپاهان خیلی زود توانست گل خورده از پرسپولیس را جبران کند و این جبران با گل به خودی هافبک راست پرسپولیس رقم خورد. زمانی که سانتر امید نورافکن تا دهانه دروازه پرسپولیس پیش رفت و در نهایت قبل از محمد دانشگر، مدافع قرمزها زحمت ورود توپ به دروازه را کشید.

البته پیش از ارسال امیدنورافکن از روی ضربه ایستگاهی، این وحید امیری بود که با خطای غیرضروری، بازیکن سپاهان را سرنگون و این تیم را در موقعیتی مطلوب صاحب ضربه کاشته کرد و سرانجام این ضربه ایستگاهی نیز گلی بود که نام دانیال را به عنوان گلزن ثبت کرد.

نکته جالب اینکه در این صحنه آرایش بازیکنان سپاهان به شکلی بود که بیرانوند نتواند از دروازه خارج شود و البته سانتر امید هم به قدری تند و تیز بود که فرصتی برای دفع بیرانوند وجود نداشته باشد.

نورافکن همچنین توپ را به بهترین نقطه فرستاد و شاید اگر اسماعیلی‌فر نبود هم دانشگر می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند. نکته عجیب اینکه بعد از گل، دانشگر جوری مشغول خوشحالی شد که همه در مورد گل به خودی به تردید بیفتند و تصور کنند که دانشگر ضربه نهایی را زده است.

با این گل که شاید رد پای امیری و اسماعیلی‌فر هم در آن مشخص بود، سپاهان فعلا از شکست گریخته و به بازی برگشته و با نتیجه تساوی به رختکن رفته است.

بیشتر بخوانید: نظر ۳ کارشناس داوری درباره پنالتی جنجالی سیاوش یزدانی مقابل پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • ابی از فلاح IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    این عادت کیسه کشاست.ارجاعتون میدم به گلی که جواد زرینچه زده بود و احمد مومن زاده الکی خوشحالی میکرد که فشار گل نزدن روی دوشش ورداره.خخخخاهای میسه کش شخصیت نداری که نداری همه جا و همه زمانهاااا
    • اا IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      تموم شد؟؟
    • اا IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      تموم شد؟؟
  • کیسه سوز IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    معلومه از کجا میسوزید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی