کارشناسی صحنه‌های مشکوک داوری پرسپولیس - سپاهان؛ اشتباه بزرگ به ضرر سرخ‌ها/ ۲ پنالتی و اخراج یزدانی درست بود؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس داوری فوتبال کشورمان تصمیمات داور دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس در صحنه‌های بحث‌برانگیز را درست می‌داند.

حیدر سلیمانی درباره تصمیم بیژن حیدری در اعلام پنالتی در دقیقه ۱۰ دیدار سپاهان اصفهان - پرسپولیس اظهار داشت: روی محمد عمری خطای پنالتی اتفاق افتاد. سیاوش یزدانی دست چپ مهاجم پرسپولیس را کاملاً گرفته بود و تا وقتی که بازیکن سرنگون نشد، دستش را رها نکرد. بیژن حیدری نتوانست صحنه را ببیند و کمک داور به‌درستی تشخیص پنالتی داد. کارت زرد داور به مدافع سپاهان هم درست بود.

وی در مورد سایر تصمیمات داور در صحنه‌های مهم بازی تصریح کرد: محمد دانشگر یک اخطار داشت و در دقیقه ۳۵ باید کارت زرد دوم را دریافت می‌کرد تا از زمین اخراج شود. با این حال داور تصمیم گرفت صحنه را مدیریت کند و اخطار دوم را نداد. گل پرسپولیس در دقیقه ۵۴ به‌درستی آفساید اعلام شد و دانیال اسماعیلی‌فر همراه با وحید امیری، در موقعیت آفساید قرار داشتند.

کارشناس داوری درخصوص اعتراض دروازه‌بان پرسپولیس هنگام به ثمر رسیدن گل دوم سپاهان گفت: علیرضا بیرانوند نسبت به گل دوم سپاهان اعتراض می‌کرد که اعتراض او بی‌مورد بود. دروازه‌بان پرسپولیس نتوانست توپ را دفع کند و مالک آن هم نبود. توپ از زیر دستان بیرانوند در رفت که نصیب بازیکنان سپاهان شد. همچنین پای مدافع پرسپولیس با سر مهاجم سپاهان روی یک خط قرار داشت و ادامه بازی کاملاً درست بود.

سلیمانی درباره پنالتی دوم پرسپولیس که با برخورد میان سیاوش یزدانی و لئاندرو پریرا رخ داد، خاطرنشان کرد: پنالتی کاملاً درست بود. یزدانی با پای راست خودش، پای راست مهاجم پرسپولیس را زد و به‌خاطر اینکه امکان بازی کردن با پا را داشت، اخطار دوم را به‌درستی دریافت کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • زیگزاگ IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    ماست مالیه. باور نکنید.
    • مارپیچ US ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      نه بابا واقعا ماست مالیه؟ باشه کیسه جات حالا رکاب بزن ببینیم ماست مالی چه شکلیه😂🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️
  • حرف حق IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    مورایس دربازی بافولادشانسی برددرحالیکه بایدبااختلاف بازنده میشددراین بازی هم نشان دادکه هیچ چیزتوچنته نداره باحالیکه این دوتیم بیشترین وباکیفیت ترین بازیکنان رادراختیاردارن وازمیزبانی هم سودمیبرد یحیی براحتی مچش روخوابوندتا به سپاهانی ها ثابت بشه این بابا اون چیزی نیست که وانمودمیکنه...ایشون فقط بلده باحرف زدن سرخبرنگارهاو....
    • رابین IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      بر خلاف نظر شما خیلی مربی با دانشی هست وقتی دو بار بازی رو به مساوی کشید و بازی زیبایی انجام میداد اما بدشانسی دانشگر رو از دست داد و تنها اشتباهش گذاشتن یزدانی در دفاع که یک تنه تیم رو نابود کرد پرسپولیس شانس آورد که عمری مسدوم شد و گل محمدی از سر ناچرای تعویض کرد که همین تعویض بازی رو برگردوند یعنی تفکر یحیی عمری بیاد عقب بازی کنه دفاع مثل بازیهای قبل و تک مهاجم گذاشت که دفاع متلق و ضد حمله که ناخواسته شانس آورد
  • الام IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    جواب اینه خیییییییییییر به هیچ وجه فرغون رو نمیتوان جای پورشه تصور کرد پس خودتون رو گول نزنید و جواب سوالی که واضحه رو هی نپرسید!!!!!نکونام دیگه کیه؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی