نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
 دانیال اسماعیلی‌فر نیمکت نشین وحدت هنانوف می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در روزی که اغلب شاگردان یحیی گل محمدی نمایش فوق العاده ای داشتند با نتیجه ۴ بر ۲ موفق به شکست سپاهان اصفهان شد.

در میان بازیکنان پرسپولیس شاید دانیال اسماعیلی‌فر جزو معدود شاگردان یحیی گل محمدی بود که نتوانست در حد و اندازه‌های همیشگی خودش ظاهر شود.

در این دیدار سرمربی پرسپولیس با تصمیمی مهم از وحدت هنانوف در سمت راست خط دفاعی استفاده کرد و با توجه به مصدومیت سعید صادقی، دانیال اسماعیلی‌فر را یک خط جلو برد. اسماعیلی‌فر اما در این دیدار یک گل به خودی زد و در نهایت در دقیقه ۶۹ تعویض شد و جای خودش را به لئاندرو پریرا داد.

امید عالیشاه و سیامک نعمتی بازیکنان تعویضی پرسپولیس اما در این دیدار حذفی عالی ظاهر شدند و حالا این احتمال وجود دارد در غیاب سعید صادقی مصدوم یکی از این دو در ترکیب اصلی پرسپولیس برای بازی با نفت مسجد سلیمان قرار بگیرد.

در این صورت دانیال اسماعیلی‌فر، بازیکن پراشتباه بازی با سپاهان اصفهان باید یک خط به عقب برگردد و جایی بازی کند که یحیی گل محمدی از عملکرد وحدت هنانوف راضی است. آیا یحیی گل محمدی حاضر می‌شود دانیال اسماعیلی‌فر را نیمکت نشین کند؟ باید منتظر ماند و دید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سلام IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    بقال محل بره تو زمین قطعا از دانیال بهتر بازی می‌کنه اصلا یحیی چه فکری کرد اینو گرفت حيف نیس رامین را فدای ی بازیکن ضعیف و پر اشتباه کنی رامین تین را روبه جلو میکنه پاس گل میده گلزنی می‌کنه ارسالهای خیلی خوبی می‌کنه ولی دانیال با پاس‌های اشتباه تیم را از شرایط حمله به دفاع می‌بره قبلا گفته‌ بودم اگه دانیال و خصوصا صادقی تو بازی نباشن پرسپولیس بهتر بازی می‌کنه و نتیجه میگیره نمونش بازی با سپاهان صادقی نبود که فقط توپ لو بده و همین دانیال با گل به خودی باعث حذف میشد فقط شانس آوردیم بقیه بازیکنا واقعا عالی بودن و جبران کردن بخدا دانیال و صادقی در حد پرسپولیس نیستن با وجود این دو تا تیم ۹ نفره میشه و یجورایی با پاس‌های متعدد اشتباه به نفع حریف بازی میکنن حتی حنانوف از این دو تا بی خاصیت بهتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی