نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جانشین یحیی در نشست خبری؛ این دو مهاجم متفاوت هستند/ سکوت یحیی گل‌محمدی دلایل شخصی دارد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوسمار ویه‌را مربی تیم پرسپولیس جانشین یحیی گل‌محمدی در نشست خبری شد.

اوسمار ویه‌را مربی تیم پرسپولیس در نشست خبری به جای یحیی گل‌محمدی حضور یافت و گفت: خیلی مهم بود که این بازی را ببریم و مهم بود که ببریم تا به کورس قهرمانی برگردیم. خیلی مهم بود که در حضور هواداران برنده بازی شویم. نیمه اول خوب بازی کردیم، متاسفانه نیمه دوم کمی افت کردیم و ریت تهاجمی ما کاهش پیدا کرد چون چند روز پیش بازی سنگین و ۱۲۰ دقیقه‌ای جلوی سپاهان داشتیم و دوست داشتیم تایم بیشتری در بین این دو بازی باشد.

مربی برزیلی پرسپولیس در مورد پریرا و اینکه او جایگزین لوکادیاست، عنوان کرد: لوکادیا و پریرا بازیکنان متفاوتی هستند، از نظر فنی و تکنیکی تفاوت دارند و شیوه بازی متفاوتی هم دارند. لئاندرو روز به روز از نظر بدنی و هماهنگی بهتر می‌شود و مطمئنیم او روز به روز بهتر خواهد شد.

مهرداد خانبان راجع به غیبت یحیی گل‌محمدی در نشست خبری اظهار کرد: آقای گل‌محمدی حدود ۳۵ سال است در فوتبال حضور دارد و همیشه تعامل خوبی با رسانه‌ها داشته و همیشه رسانه‌ها را عضوی از خانواده فوتبال دانسته. عدم حضورش هم به خاطر بی‌توجهی یا بی‌احترامی به خبرنگاران نیست. دلایلی دارند که حتما توضیح خواهند داد. صبر کنیم حتما در نشست‌های بعدی صحبت خواهند کرد.

ویه‌را نیز در این باره گفت: این موضوع دلایل شخصی دارد و من هم خیلی راحت نیستم که در این باره صحبت کنم و بهتر است این سوال را برای او نگه دارید.

دستیار یحیی در مورد غیبت سروش رفیعی در ترکیب عنوان کرد: ما یک تیم هستیم و گروهی از بازیکنان را داریم و در این بازی تصمیم گرفتیم میلاد سرلک و سینا اسدبیگی بازی را شروع کنند. به آنها اعتماد داریم و آنها بازی قبلی را خوب شروع کردند، همانطور که سروش هم در ادامه خوب بازی کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • زیگزاگ IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    دلایل شخصی؛ عصبی هستم، نمیتونم با شخصیت صحبت کنم.ممکنه یا دو تا قول بیربط و بی اعتبار بدم یا همش ناله کنم یا به دیگران تهمت بزنم. کلا حالم خوب نیست. پنج شش پنالتی واسم بگیرید، حالم بهتر میشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی