نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
مصدومیتی که همچنان ادامه دارد/ خط خوردن ستاره سرشناس از تیم ملی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمار علاوه بر از دست دادن بازی بزرگ پی‌اس‌جی از تیم ملی برزیل هم خط خورد.

رامون منزس که بعد از پایان جام جهانی ۲۰۲۲ و تا پیش از انتخاب جانشین تیته هدایت تیم ملی برزیل را به صورت موقت بر عهده گرفته، اسامی ۲۵ بازیکن را برای بازی دوستانه با مراکش اعلام کرد.

رویایی با مراکش اولین دیدار رسمی تیم ملی برزیل بعد از جام جهانی خواهد بود و نام نیمار در لیست بازیکنان حاضر در این دیدار به چشم نمی‌خورد.

ستاره پاری‌سن‌ژرمن که کریستوف گالتیه سرمربی این تیم روز جمعه تأکید کرد که به دلیل مصدومیت در بازی مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهد بود، غایب بزرگ لیست اعلام شده توسط منزس است.

غیبت نیمار تنها نکته قابل توجه لیست تیم ملی برزیل نیست و رامون منزس برای بازی با مراکش سعی کرده تا چهره‌های تازه وارد بیشتری را که اکثر آن‌ها در لیگ داخلی توپ می‌زنند به جمع طلایی‌پوشان فرابخواند. در این لیست نام بسیاری از بازیکنان حاضر در جام جهانی دیده نمی‌شود.

علاوه بر نیمار و گابریل ژسوس که از مدت‌ها پیش مصدوم است، تیاگو سیلوا، مدافع باتجربه چلسی دیگر بازیکن سرشناسی است که به دلیل مصدومیت در لیست تیم ملی برزیل حضور ندارد.

تیم ملی مراکش قرار است در دیداری دوستانه که بیست و پنجم اسفند ماه در ورزشگاه ابن بطوطه شهر طنجه مراکش برگزار می‌شود، میزبان همتای برزیلی خود باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی