نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
عصبانیت مارکوس رشفورد در کنفرانس مطبوعاتی؛ مزخرف نگویید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مارکوس رشفورد ستاره منچستریونایتد از باخت مقابل لیورپول همچنان ناراحت است و این موضوع را در حرفهای خود نشان داد.

مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، در کنفرانس خبری بازی تیمش با رئال بتیس در لیگ اروپا از سوال خبرنگاران که معتقد بودند یونایتدی‌ها مقابل لیورپول بازی را رها کردند عصبانی شد

رشفورد ستاره اول منچستریونایتد سعی کرد به هواداران دلگرمی بدهد که او و هم‌تیمی‌هایش‌ درسی که باید را از شکست ۷-۰ مقابل لیورپول گرفته‌اند و کسی نباید در ادامه فصل نگران شیاطین سرخ باشد.

رشفورد در مورد احیا شدن خود در دوران اریک تن‌هاخ گفت: «من این فصل را با آمادگی بدنی کامل شروع کردم و این خیلی مهم بود. قبل از اینکه تیم به اردوی پیش‌فصل برود من برنامه تمرینی خاصی را شروع کردم و بعد به تیمی ملحق شدم که یک سرمربی جدید داشت که سبک بازی جدیدی را در دستور کار قرار داده بود. همه چیز خیلی هیجان‌انگیز بود و روند پیشرفت بازی من از همان زمان شروع شد. »

او سپس از شکست بزرگ مقابل لیورپول حرف زد: «اگر در نیمه اول اتفاقات کمی به نفع ما می‌افتاد ممکن بود نتیجه بازی به کلی تغییر کند. من یک شانس خوب را از دست دادم که می‌توانست بازی را به نفع ما ۱-۰ کند. از دست دادن این فرصت‌ها ممکن است کل بازی را از تیم شما بگیرد و همین اتفاق افتاد. حالا باید به روزهای قبل از آن مسابقه برگردیم.»

او در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه چرا در نیمه دوم ناگهان همه چیز را رها کردید؟ اینطور پاسخ داد: «ما رها نکردیم. این حرف مزخرف است. ما سازمان‌یافتگی را از دست دادیم و ارتباط بین بازیکنان هم مشکل داشت. همه بازیکنن یونایتد سعی می‌کردند کاری کنند که تیم به بازی برگردد ولی این‌قدر روی این تمرکز کرده بودیم که اصول را رعایت نکردیم. تنها کاری که حالا می‌شود کرد این است که درس بگیریم و آینده را نگاه کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی