اگر چند بازیکن پرسپولیس در حد و اندازه‌های خودشان بودند سپاهان شکست خورده بود/ این سرمربی مناسب تیم ملی است
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مدافع اسبق تیم ملی و پرسپولیس به شکست سرخ‌پوشان برابر سپاهان در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.

رحمان رضایی پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی قشنگی بود. مخصوصاً در نیمه دوم، پرسپولیس  علی‌رغم اینکه ۱۰ نفره بود توانست بازی را خیلی خوب کنترل کند و صاحب موقعیت شود. اگر چند بازیکن پرسپولیس کمی در حد و اندازه‌های خودشان بودند مثل بازی که در  اصفهان انجام دادند می‌توانستند این بازی را ببرند.

وی افزود: البته بدشانسی هم داشتند. درست یا اشتباه مهاجم پرسپولیس اخراج شد. پرسپولیس محتاطانه بازی کرد و در چنین بازی حساسی و در چنین برهه‌ای از لیگ طبیعی است که عقب‌تر بایستند و منطقی‌تر بازی را دنبال کنند.  

مدافع اسبق تیم ملی در خصوص شرایط لیگ برتر تاکنون عنوان کرد: رقابت بین تیم‌های بالای جدول زیاد است. می‌بینیم بالا و پایین می‌شوند و اختلاف‌ها خیلی کم است. این نشان می‌دهد بین مدعیان رقابت تنگاتنگی وجود دارد. حتی تیم‌های چهارم و پنجم هم اختلاف کمی دارند و می‌توانند یا یکی دو برد جابه‌جا شوند و بالاتر بیایند. در مجموع رقابت تیم‌ها بد نیست ولی به نسبت تعداد بازی‌ها گل‌هایی که مهاجمان زده‌اند خیلی کم بوده است. اصلاً قابل قیاس با کشورهای همجوار هم نیست.  

رضایی تصریح کرد: این نشان می‌دهد بازی محتاطانه خیلی در دستور کار تیم‌ها و مربیان است. بیشتر سعی می‌کنند حفظ نتیجه کنند و اگر شرایطی پیش آمد برنده شوند.

وی در مورد اینکه آیا شانس قهرمانی برای سپاهان است یا استقلال و پرسپولیس، گفت: پرسپولیس و سپاهان بیشتر شرایطی دارند که بتوانند قهرمان شوند. استقلال هم همین‌طور، بازی‌های کمی نمانده و حدود ۲۴ امتیاز داریم. می‌تواند اتفاقات زیادی بیفتد که یک تیم خودش را به صدر جدول برساند.

رضایی در مورد اینکه آیا بهتر است تیم ملی سرمربی ایرانی داشته باشد یا خارجی اظهار کرد: اعلام ۶-۷ گزینه برای هدایت تیم ملی را ما از بیرون می‌بینیم، نمی‌دانیم درون فدراسیون چه می‌گذرد. شرایط زیادی مانند مسائل مالی می‌تواند برای انتخاب سرمربی تعیین‌کننده باشند اگر ملاک شرایطی مالی باشد می‌توانند مربی داخلی انتخاب کنند، اگر شرایط مالی خوب باشد می‌توانند مربی خارجی بیاورند. تقریباً ۹ ماه به بازی‌های آسیایی مانده و فرصت خوبی است که یک مربی بیاید و لیگ را در چند بازی مطالعه کند.

وی افزود: بازیکنان تیم ملی هم نیاز به تغییر و تحولاتی دارند. میانگین سنی ما در جام جهانی خیلی زیاد بود. تقریباً نزدیک به ۳۰ بودیم و جزو دو تیم پرسن و سال جام جهانی بودیم این هم نکته‌ای است که مربی جدید باید خیلی روی آن کار کند.

رضایی در مورد حذف جوانان ایران با قبول شکست مقابل عراق از رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: این هم از اتفاقاتی است که در دهه‌های اخیر می‌افتند.

وی در مورد اینکه زمانی نامش برای هدایت تیم ملی امید مطرح بود، عنوان کرد: صحبت شد. با کمال میل در خدمت تیم ملی کشورمان هستم و افتخار می‌کنم اگر روزی بتوانم سرمربی تیم ملی شوم این بستگی به فدراسیون  کمیته فنی دارد به همه کسانی که سرمربی تیم ملی هستند احترام می‌گذاریم. شرایط بازی‌ها را می‌بینیم علی‌رغم بودجه کم و اردوهای تدارکاتی کم باید به کار مربیان  احترام گذاشت باید حمایت و مدیریت خوبی و جود داشته باشد تا تیم‌های پایه بتوانند به آنچه که حق‌شان است در آسیا برسند.

لژیونر اسبق فوتبال کشورمان در مورد اینکه نام وینچنزو مونتلا برای هدایت تیم ملی ایران مطرح شد و او شناخت خوبی از این مربی دارد، گفت: من هم نام مونتلا را شنیدم او یک مربی خیلی خوب و برای فوتبال ایران خیلی خوب است. در سطح اول فوتبال دنیا و لیگ ایتالیا کار کرده است. فکر می‌کنم به راحتی بتواند رهبری تیم ملی را برعهده بگیرد. البته ملاک‌های زیادی وجود دارد که باید تک تک آنها را بررسی کرد تا به انتخاب درست و صحیحی رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • مجید IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    توی جام حذفی سیاوش یزدانی باعث باخت سپاهان شد نه خوب بودن پرسپولیس ، سپاهان یک سرو گردن از پرسپولیس و استقلال قدرتمندتر و با کیفیت تر است
  • Gaber IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    هنانوف تا بوده برنده بودیم .کدام تیمی سراغ دارید که دروازه بانی بیشتر صاحب توپ شود تا مهاجمین .پرسپولیس وارونه بازی میکند و یحیی بازیکن عصبانی را زود نمی‌شناسد فکر می‌کنه این لوکادیا هست.
  • نصر ES ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    اگه وزیر جون هنوز تو کابینه بود احتمالا الان پرسپولیس با اختلاف در صدر بود 🤣
  • محمد GB ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    درود .بلاخره یک تیم باید با باخت وتشکر در اشتباهاتش دوباره خط مناسبی ترسیم کند .بازی امروز درست این بود که یحیی بفهمد خط جام حذفی را خوب جلو برود .با این باخت سوم می‌شویم وباز از بازیکنانیکه دلال‌ها به ایران می‌آورند خوردیم وبعد بدهی وکاسه گدایی گرفتن می‌ماند. با این مدیریت‌ها ی غیر علمی بهتر نمی‌توان جلو رفت امسال سال سپاهانه
  • مهران IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    اگرخودپیروانی ویحیی ودرویش هم توزمین بودندپرسپولیس شکست میخوردجام حدفی هم اشتباه بازیکن سپاهان پرسمولیس رابرنده کرداین هنرپرسمولیس نبود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی