نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
۰ |
۰
عکس| اولین واکنش عارف غلامی به  جریمه باشگاه استقلال
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع استقلال با انتشار یک استوری نسبت به حواشی روز اخیر واکنش نشان داد.

 تعطیلی تمرین استقلال در روز پنج‌شنبه یکی از مهم‌ترین اتفاقات روزهای فوتبال کشور بود که در نهایت تبعات و حواشی‌ای جنجالی در پی داشت.

جریمه ۲۰ درصدی عارف غلامی و اطلاع‌رسانی آن در کانال رسمی باشگاه در کنار معرفی این بازیکن از سوی باشگاه به عنوان عامل اصلی امتناع بازیکنان از تمرین موجب شد تا امروز بازیکنان این تیم با انتشار استوری‌های مختلف از عارف غلامی حمایت کرده و تصمیم خود در تعطیلی تمرین را جمعی اعلام کنند.

حتی ریکاردو ساپینتو نیز به حمایت از بازیکن خود پرداخت و ترجیح داد در این ماجرا طرف شاگردش بایستد.

حالا ۲۴ ساعت پس از این اتفاقات و حواشی جنجالی، عارف غلامی با انتشار یک استوری نسبت به این مسائل واکنش نشان داده است. واکنشی که به نظر به فروکش کردن آتش اختلاف مدیران باشگاه و بازیکنان منجر خواهد شد.

عارف با انتشار تصویری از تمام اعضای تیم استقلال، از هم‌تیمی‌های خود تشکر کرده و گفته با برادرانش تنها یک هدف را دنبال می‌کنند و آن قهرمانی استقلال خواهد بود.

هرچند هنوز هم مشخص نشده مدیریت باشگاه استقلال به مبنای چه استدلالی در عوض دلجویی از بازیکنان به دلیل دیرکرد در پرداخت حقوق‌شان روی به جریمه آورده اما پیش‌بینی می‌شود با این واکنش غلامی، آنها نیز در ادامه از مواضع خود در اتخاذ اشد محکومیت برای بازیکن خود، صرف‌نظر کنند.

عکس| اولین واکنش عارف غلامی به  جریمه باشگاه استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی