نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اقدام فوری تاتنهام برای استخدام ناگلزمن/ سرمربی بایرن راهی لندن می‌شود؟
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تاتنهام یولیان ناگلزمن را برای جایگزینی آنتونیو کونته در نظر گرفته و سرمربی برکنار شده بایرن آماده مذاکره است.

تاتنهام در حال بررسی انتقالی دراماتیک برای یولیان ناگلزمن، سرمربی اخراجی بایرن مونیخ است. طبق گفته اسکای اسپورت، این مربی ۳۵ ساله آماده مذاکره با اسپرز است.

اسپرز قرار است آنتونیو کونته، سرمربی فعلی خود را اخراج کند و در حال بررسی جانشینان احتمالی است. ناگلزمن پس از اخراج شوکه‌کننده‌اش از بایرن مونیخ وارد رقابت شد. توماس توخل هم یکی از گزینه‌های احتمالی برای جایگزینی کونته بود اما پس از اخراج ناگلزمن به مربیگری بایرن مونیخ منصوب شد.

ناگلزمن مدت‌ها مورد علاقه دنیل لوی، رئیس اسپرز بوده و در سال ۲۰۲۱ قبل از ترک لایپزیش به مقصد بایرن، یکی از اهداف او برای مربیگری تاتنهام بود. گویا این علاقه دوطرفه بوده و نشریه تلگراف قبلا فاش کرده که ناگلزمن حتی پیراهن اسپرز را هم داشت.

با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا سرمربی اعجوبه پس از اخراج بی‌رحمانه‌اش از بایرن می‌خواهد مدتی را استراحت کند یا خیر. اگر چنین قصدی داشته باشد اسپرز باید تا تابستان برای به خدمت گرفتن او صبر کند و مربی تیم اصلی رایان میسون را تا پایان فصل به عنوان سرمربی تیم منصوب کند.

مائوریسیو پوچتینو و لوئیس انریکه که هر دو در حال حاضر بیکار هستند، به همراه مارکو سیلوا، مربی فولام و آنگه پوستکوغلو، سرمربی سلتیک نیز برای جایگزینی کونته در نظر گرفته شده‌اند.

ناگلزمن فصل گذشته قهرمان بوندسلیگا شد و بایرن را تا مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هدایت کرد.

این مطلب را هم بخوانید: جانشینان احتمالی آنتونیو کونته چه کسانی هستند؟/ از بازگشت پوچ تا انتخاب شوکه‌کننده زیزو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی