نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
۰ |
۰
جلسه خاص بازیکنان منچستریونایتد بعد از باخت به نیوکاسل
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان منچجستریونایتد از شکست تیمشان مقابل نیوکاسل ناراحتند و به همین دلیل صحبتهایی را مطرح کرده‌اند.

منچستریونایتد در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود باخت. این اتفاق در بازی خارج از خانه مقابل نیوکاسل رخ داد که یکی از رقبای مستقیم شیاطین سرخ در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود.

شاگردان اریک تن‌هاخ این بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به میزبان خود باختند و به سبب آن جایگاه سوم جدول را تقدیم حریف کرده و خود با یک پله سقوط در رده چهارم قرار گرفتند. قبول این شکست برای بازیکنان من‌یونایتد آنقدر سخت بود که خودشان بدون آنکه سرمربی‌شان بخواهد، یک جلسه تشکیل دادند تا عملکردشان را ارزیابی کنند.

لوک شاو دفاع چپ شیاطین سرخ بعد از بازی در گفت‌وگو با شبکه اسکای اسپورتس این خبر را داد و گفت: «نمی‌خواهم خیلی به آن بپردازم اما بازیکنان تیم بدون حضور اعضای کادر فنی، با یکدیگر صحبتی درباره اتفاقات بازی داشتند. دلیلش هم این است که اتفاقاتی که در زمین بازی رخ می‌دهد به خاطر عملکرد ما بازیکنان است و عملکردمان هم در این بازی اصلاً خوب نبود. به همین دلیل لازم دانستیم که رودرروی هم حرف‌های‌مان را به یکدیگر بزنیم.» پیروزی نیوکاسل برابر شیاطین سرخ، بهترین انتقام از آنها بابت باخت ۲ بر صفرشان در فینال جام اتحادیه در ماه فوریه بود.

کالوم ویلسون زننده گل دوم نیوکاسل درباره پیروزی تیمش در سنت‌جیمز پارک گفت:« نتیجه بازی فینال خیلی ما را ناراحت و کام‌مان را تلخ کرد. باید کاری انجام می‌دادیم تا در حضور هواداران‌مان آن باخت را جبران کنیم.»

عملکرد نیوکاسل آنقدر خوب بود که تن‌هاخ هم چاره‌ای جز اعتراف به آن نداشت. سرمربی هلندی منچستری‌ها که این باخت شانسش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را به خطر انداخت، گفت: «بیزارم از گفتنش اما باید اعترافم کنم که آنها امروز از ما بهتر بودند به خصوص از نظر انگیزشی و اراده برای کسب نتیجه. خیلی ساده بود. آنها بیشتر از ما به دنبال کسب پیروزی بودند و به چیزی که می‌خواستند هم رسیدند.»

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی