محرومیت سنگین و عجیب برای یک ملی‌پوش/ محرومیت یک ساله + ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با دفاعیه ای که از سوی میلاد کر و هم چنین باشگاه تراکتور به کمیته استیناف ارائه می‌شود، به احتمال قوی حکم محرومیت مدافع تیم ملی جوانان کاهش پیدا می‌کند.

بعد از مسابقات جام ملت‌های جوانان آسیا در تاشکند که با حذف تیم ملی فوتبال جوانان همراه بود، میلاد کر در مصاحبه ای از صمد مرفاوی سرمربی تیم ملی جوانان و فدراسیون فوتبال انتقاد کرد. این انتقادات موجب شد تا کمیته اخلاق این مدافع را به مدت یک سال محروم کند.

با اعلام کمیته اخلاق، میلاد کر- بازیکن تیم باشگاه تراکتور و تیم ملی فوتبال جوانان به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده است.وی به پرداخت ۵۰۰میلیون ریال جزای نقدی و یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد. مستند به بند یک ماده ۶۳ آیین نامه اخلاق و بند ۴ ماده ۱۰۳ آیین نامه انضباطب، محرومیت مندرج در رای فوق بلافاصله به محض صدور اجرا و ارائه درخواست تجدید نظر خواهی، مانه اجرای حکم یا توقف اجرای آن نخواهد شد. همچنین در صورت داشتن درخواست تجدید نظر خواهی با رعایت تشریفات قانونی مندرج در ماده ۶۳ آیین نامه اخلاق، باید ظرف مدت یک هفته لایحه اعتراضیه منضم به رسید پرداخت هزینه دادرسی در وجه فدراسیون فوتبال را به کمیته اخلاق ارسال کند.

این محرومیت بسیار سنگینی است که برای بازیکن تیم ملی جوانان در نظر گرفته است. پیش تر شاهد تخلفات شدیدی از سوی بازیکنان تیم ملی بودیم اما هیچ گاه چنین محرومیتی برای آنها در نظر گرفته نشد. در آخرین نمونه محمدحسین کنعانی‌زادگان که به سرمربی تیم ملی اتهام خیانت زد ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شد و شدیدترین رای انضباطی برای بازیکن تیم ملی برای همین بازیکن بوده که دو جلسه از همراهی تیم ملی محروم شد. خبرهای رسیده حاکی از آن است کمیته اخلاق به این دلیل رای مورد اشاره را صادره کرده تا برای بازیکنان رده سنی تیم‌های پایه یک درس باشد و به احتمال قوی این میزان محرومیت با رای کمیته استیناف کاهش پیدا خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حسین IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    اگه عضو تیم های سرخابی یا حتی سپاهان هم بود، چنین رایی صادر نمیشد
    • ا.م IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      اولا که تراکتورهم بااونایی که نام بردی فرقی نمی کنه دوما بنظرماهم حکم سنگین هست امااین برخوردبایدعبرتی بشه تابازیکن احترام مربی وبزرگترش راحتی تدارکات تیم باشه نگه داره سوماخیلی ازمربیان هم باشگاهي مرفاوی هیچکدوم ازخصلتهای مرفاوی ازجمله،مؤدب بودن،بدون حاشیه،متواضع وامثالهم راندارندواگه اونها بودند میشدگفت مقداری اون مقصره امامرفاوی نه!! بازیکنی که هنوز اول راهه وبی انضباط درحدی نیست که به مربی خودش توهین ‌کنه،بهتراین هست که توباشگاهش بازی کنه،تیم ملی نه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی