نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ستاره ایران را لژیونر بدانید؛ سری‌ آ ایتالیا مقصد احتمالی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می رسد دوران حضور امین اسماعیل نژاد ستاره این روزهای والیبال ایران در لیگ برتر به پایان رسیده است.

امین اسماعیل نژاد، قطر پاسور بیست وشش ساله والیبال ایران که دوران سربازی او به پایان رسیده است قصد دارد فصلی جدید در دوران بازیگری خود رقم بزند و راهی یکی از لیگ های معتبر دنیا بشود.

در حالی که مدت زیادی به شروع لیگ والیبال مانده و تیم ها هنوز ثبت نام هم نکرده اند ولی شاهد پیشنهاد هایی از تیم های لیگ برتری از جمله ایفا سرام اردکان به او بوده‌ایم، ولی وی تصمیم خود را گرفته است و قصد دارد با درخشش دوباره در تورنمنت های ملی پیش رو از جمله لیگ ملتها نگاه تیم های سرشناس دنیا را به خود جلب کند. البته در نهایت شانس حضور او در سری‌آ بیشتر از بقیه است.

او البته هم اکنون از لیگ های بزرگ دنیا از جمله سری آ ایتالیا و پلاس لیگا لهستان والبته لیگ روسیه پیشنهاداتی دارد، و احتمالا با درخشش در لیگ ملتها تیم های بیشتر و بهتری خواهان او بشوند.

پیشرفت اسماعیل نژاد در پنج سال گذشته استثنایی بوده است. او زمانی اولویت چهارم تیم پیکان تهران در پست پشت خط زن بود ولی حالا به فوق ستاره والیبال ایران بدل گشته است، به طوری که ویتالی هینن در لیگ ملتهای سال گذشته از او تعریف و تمجید کرد.

اسماعیل نژاد سابقه هم بازی شدن با پاسورهای مشهور ایران را دارد. او دو سال را با سعید معروف، سه سال با امیر حسینی و یک سال نیز با مهدی مهدوی در رده باشگاهی کار کرده است و یکی از دلایل پیشرفت شگرف او قطعا همین موضوع بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی