نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
دو دستگی در استقلال عین خیانت به مردم است/ تیم را به دو گروه تبدیل کرده‌اند/ لیدرهای استقلال از چه کسی خط گرفته بودند؟/ پرسپولیس تا فردا صبح هم گل نمی‌خورد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علی چینی پیشکسوت استقلال گفت: در طول جریان برگزاری مسابقه دربی کاملا حس کرده بودم که بازیکنان تحت تاثیر مسائل روحی روانی قادر به ارائه فوتبال همیشگی‌شان نیستند. این وضعیت برای استقلال خطرناک است.

علی چینی، بازیکن و مربی اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره اخبار حاشیه اطراف تیم استقلال اظهار داشت: متاسفانه از افراد موفق در باشگاه خبردار شدم که نوعی دوگانگی یا حتی سه‌گانگی در تیم استقلال به وجود آمده است! این موضوع در باشگاه هم دیده می‌شود که اصلاً خوب نیست و حتی خطرناک است.

وی افزود: اینکه یک عده در باشگاه طرفدار فلان مدیر هستند و تعدادی دیگر طرفدار یک مدیر دیگر اصلا خوب نیست. اینجا استقلال است. نام این تیم و هوادارانش اینقدر بزرگ هستند که اگر اتفاقی بیفتد خیلی‌ها متضرر می‌شوند. ما همه باید یکصدا باشیم و هر کاری غیر از این خیانت به این مردم و هواداران است.

چینی اضافه کرد: تعجب کردم که شنیدم حتی اکثر لیدرهایی که طرفدار یکی از مدیران قبلی استقلال بودند هم در دربی قید حمایت از تیم را زده بودند! من که به دلیل بیماری ام نتوانستم به استادیوم بروم ولی شنیدم برخلاف همیشه تشویق‌های پرسپولیسی‌ها بیشتر از استقلالی‌ها بوده است. من با ۴۰ سال حضور در این فوتبال می‌دانم چه کسی از کجا خط گرفته بوده است! این کارها بازی با احساسات هواداران است و روی خوشی ندارد.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: نباید اجازه بدهیم بین نفرات تیم شکاف بیفتد. نباید اجازه بدهیم در این تیم اختلافاتی به وجود بیاید که منجر به ارائه فوتبال غیر معمول آن هم در بازی مقابل پرسپولیس بشود. هر کسی که استقلال را در هفته‌های قبل تر دیده بود مطمئناً از بازی تیم جلوی پرسپولیس تعجب می‌کرد.

دو دستگی در استقلال عین خیانت به مردم است/ تیم را به دو گروه تبدیل کرده‌اند/ لیدرهای استقلال از چه کسی خط گرفته بودند؟/ پرسپولیس تا فردا صبح هم گل نمی خورد!

مربی سال‌های گذشته استقلال با تحلیل فنی در رابطه با عملکرد این تیم در دربی خاطرنشان کرد: کاملا مشخص بود که بچه‌ها با یکدیگر حس همدلی و هماهنگی بازی‌های قبل را نداشتند و یک شکاف بین آنها به وجود آمده بود. آن هیجان بیش از حد هفته‌های گذشته تبدیل به استرس شده بود و نوعی بی تفاوتی نسبت به یکدیگر منجر به ارائه فوتبالی شد که از استقلال کمتر دیده بودیم.

چینی اضافه کرد: ارسال توپ‌های مستقیم روی دروازه پرسپولیس تاکتیکی نبود که استقلال انجامش بدهد. هفته‌های قبل استقلال بارها تو را به کناره‌ها می‌برد و از همان مناطق به سمت دروازه حریف حمله ور می‌شد اما در این بازی دیدیم که استقلال مثل اول فصل رو به بازی مستقیم آورده بود!

فوتبالیست سابق کشورمان ادامه داد: من با ۵۰ سال سن راحت می‌توانستم توپ‌هایی که استقلال روی دروازه پرسپولیس می‌ریخت را دفع کنم چه برسد به علی نعمتی، گولسیانی، پورعلی گنجی یا اسماعیلی فر که تمام این توپ‌ها خوراک شان است. بنابراین کاملا مشخص بود که پرسپولیس تا فردا صبح هم با این سیستم از استقلال گل نمی‌خورد.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به تساوی سپاهان مقابل ملوان مشخص شد که دو تیم دیگر صدر جدولی هم در ادامه امتیاز از دست خواهند داد. بنابراین استقلال باید با کنار گذاشتن حاشیه‌ها و شکاف‌هایی که درون تیم به وجود آمده هر سه بازی آخر را ببرد تا کارش را تمام و کمال انجام داده باشد. من مطمئنم اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • کیثه ی کثیف. IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    یه بهانه ی جدید بیارید.حالا چون هوادار بدستور الهام راحت وا داد تا تحقیرش کنید دلیل میشه برای خوب بودن!این همون سالمی نبود که میگفت کیثه فلان !حالا هم این هم کیصه باهم مریض شدند.😂😂😋تقصیر شما نیست مقصر پرسپولیسی هست که روی کیسه و کیثه کش رو با هم کم کرد.😆😆😆بشینید با خرد جمعی فکر کنید برای دربی احتمالی حذفی بهانه ی بهتری جفت و جور کنید تا کمتر تحقیر شوید و بهتون بخندیم.پیشاپیش دوبل هتریک قهرمانی تبریک به پرسپولیسیها و تسلیت اندر تسلیت بتوان ۶ به کیسه کشا.✌✌✌✌✌✌
    • MIS قرمزته IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      دمت گرم داداش کاملا درسته
  • ناشناس IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    بازیکنان باید فقط و فقط رو بازی تمرکز کنن لیدرها چنانچه واقعا استقلالی باشن فقط تیم رو تشویق می کنن چنانچه جیره خور باشن فقط به جیره و جیب خود می نگرن پس نباید رفتار و عملکرد چنین عواملی رو بازیکنان اثرگذار باشه الان بازیکنان و سرمربی و هواداران و کادر دلسوز استقلال ناراحت نتیجه ی دربی هستن و گرنه جیره خور دنبال جیره شه و قدرت طلبان دنبال مسند و قدرت خود
  • کیسه دوچرخه سوار IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    چینی 🤣🤭بهانه جویی شروع شد،خجالت ۶ساله برد نداشتید در لیگ وطول بازی وهمه دنیا می‌دانند که طرفدارهای قرمز ۲برابر کیسه هست در با ارفاق،اینو از کامنت ولایکها میشه فهمید
  • پرسپولیس عشق IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    چینی جون میخوای بگی تاکتیک سانتر از همه جا اونم از دقیقه 60 بدلیل دو دستگی بین بازیکنا بود؟؟؟!!! عزیز اون موقع که 6 گل به تیم درپیت زدین چرا از این حرفا نمیزدی همین دیروز دو دستگی پیش اومد؟؟؟!! آخه چقدر خنده داره حرفای بعضی از این پیشکسوتان متعصب و بی سواد
    • وخدایی که آن بالاست IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      فقط بهت میگم پرسپولیس باید برنده میشد تامام چون استقلال رو طی دوماه اخیر ترکوندن تا دیگه نتونه جون بگیره اما دیدن نه نشد ! بعدها مثل برخی از بازیها که گفتن فلانی سفارش کرد بهمانی گفت فلان و..... حتی نقش خصوصی سازی هم بهتر مشخص میشه
  • احمد GB ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    برخلاف همیشه تشویقهای پرسپولیسیها بیشتر از استقلالیها بود ؟؟؟!!! آخه شما چقدر جاعل و دروغگویین !!!! کی استقلالیهای ۳۰ درصدی تشویقهاشون بیشتر پرسپولیسیهای ۷۰ درصدی بود و چطور میشه صدای ۳۰ درصدیها بیشتر از ۷۰ درصدیها باشه !!!؟؟؟
  • پوریا US ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    علی چینی هستن یه پیشکسوت پرروی دیگه کیسه. درست مثل فنونی زاده و نوری. فقط در حال مصاحبه های غیر واقعی هوادار پسند. البته همیشه بعد از بازی رودرو قیافه حق به جانب میگیرن.
  • جمع کنید لنگی ها IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    شما برید همون باخت اولسان جمع کنید بعداً بیاید برا ما کری بخونید و بعدش هم ما یک پنالتی داور نگرفت پس زیاد حرف نزن اوکی
  • محمد IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    خدا خیرت بده که بهانه داوری نیاوردی و مشکل را از خودتان دونستی هر چند خیز استقلال برای تیم‌هایی مثل هوادار جواب میده نه پرسپولیس چینی جان ،ضمن اینکه استقلال در مقابل تیم‌های بالای جدول بازنده بوده .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی