باشگاه استقلال رسماً پشت ساپینتو درآمد/ حاشیه‌هایی که برای او درست می‌کنید بی فایده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حجت کریمی سرپرست جدید استقلال در گفتگو با رسانه رسمی این باشگاه از سرمربی تیم خود حمایت کرد.

برگزاری مجمع باشگاه استقلال در نهایت با ابقای اعضای هیات مدیره و تداوم حضور کادر مدیریتی این باشگاه بر مسند امور همراه بود.

در همین رابطه حجت کریمی، سرپرست استقلال، در گفتگو با رسانه رسمی این باشگاه گفت: امروز جلسه مجمع باشگاه استقلال برگزار شد و بر اساس تصمیم اتخاذ شده، اعضای هیات مدیره طبق روال فعلی به کار خود ادامه می‌دهند. به این ترتیب اگر قرار به تغییری باشد، در روزهای آتی اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به برگزاری دربی پایتخت، اظهار کرد: جا دارد از کادرفنی و بازیکنان عزیز بابت تلاش‌هایشان تشکر کنم. چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نشده و قطعا در بازی‌های بعدی و جام حذفی، با تمام قدرت برای کسب بهترین نتایج و شاد کردن دل هواداران به میدان می‌رویم و ان‌شاءالله هم در پایان فصل هواداران از عملکرد تیم راضی باشند.

بخش مهم صحبت کریمی با رسانه استقلال، حمایت او از ساپینتو در مورد حواشی پیرامون اعتراض این سرمربی به داور دربی در پایان مسابقه بود: باشگاه استقلال از تلاش‌ها و زحمات ریکاردو ساپینتو سرمربی ارزشمند خود تشکر و قدردانی می‌کند. حاشیه‌هایی که سعی می‌کنند برای او درست کنند، بی فایده است و باشگاه حمایت کامل خود را از سرمربی اش اعلام می‌کند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در پایان گفت: در تلاش هستیم تا به زودی بتوانیم بخش دیگری از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • بهرام IT ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    آقا جان حاشیه کسی درست نمیکنه،به این سائوپینتو لااقل بگویید ترکیب و بازیکن درست داخل زمین بفرسته،اگر با این وضع پیش بروید توقعی بجز مقام سوم یا چهارمی در هیچ فصلی نباید داشته باشید.شما به تمام تیم‌های اصلی باخته اید به سپاهان و تراکتور و پرسپولیس باخته اید پس در واقع استقلال سائوپینتو واقعا هم تیم چهارم لیگ هست چون به این سه تیم باخته......با فرستادن ممامثال مهری و سلمانی و حردانی داخل زمین به عنوان بازیکن فیکس و ثابت وضعیت استقلال از این بهتر نمیشه.....مهری،سلمانی،حردانی به درد لیگ برتر نمیخورند و درجه دو و سه هستند....
  • مملی IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    اون دفعه گفتم بازم میگم فحاشی ها درون تیمی بوده و به باشگاه استقلال و مدیرش این حرفا را زده ساپینتو پس اشکال نداره هرچی دلش میخواد بگه
    • سجادی IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      خخخ منم موافقم هرچی گفته به باشگاه گفته خود مدیریت و هوادار هم راضی هستن
  • تاجی اصیل IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    ساپینتو باید اخراج می شد و منصوریان رو می آوردن ولی عده ای با چند تا نتیجه مقابل تیمهای پایین جدول گول خوردن ، من یه سوال دارم : ساپینتو از تیمهای بالای جدول چند امتیاز گرفته؟
  • احمدی US ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    منصوریان رابیارن ۶گل بخوره؟ایشون درلیگ قبلی برعلیه مجیدی کلی حاشیه درست کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی