نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
نحسی جام باشگاه‌های آسیا یقه ستاره تیم ملی را گرفت اما.../  پدیده ۱۹ ساله والیبال ایران در اوج آمادگی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از میلاد عبادی پور و محمد جواد معنوی نژاد یک دریافت کننده قدرتی دیگر نیز به دلیل مصدومیت لیگ ملت‌های والیبال را از دست داد.

میثم صالحی در سال‌های اخیر و پس از نزول فرهاد قائمی و حمزه زرینی و ... تبدیل به یکی از ستاره‌های تیم ملی والیبال شده بود. او در پُست دریافت کننده قدرتی به همراه میلاد عبادی پور از بهترین‌های ایران بودند که حالا هر دو لیگ ملت‌ها را از دست داده اند.

صالحی که همراه با تیم شهداب در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا حضور داشت در روزهای پایانی این تورنمنت یک بار دیگر دچار مصدومیت شد و نمی‌تواند تیم ملی را در لیگ ملت‌ها همراهی کند.

البته از اردوی تیم ملی خبر می‌رسد پدیده ۱۹ ساله والیبال ایران در اوج آمادگی است و می‌تواند جای میثم صالحی را در لیگ ملت‌های والیبال به خوبی پُر کند.

پوریا حسین خانزاده جوان ۱۹ ساله بابلی که برای هراز آمل توپ می‌زند، از یک فیزیک مناسب و قابل توجه برخوردار است. پرش‌های فوق العاده این بازیکن و البته دقت خاصی که در اسپک زدن به خرج می‌دهد باعث شده که او به یک بازیکن منحصر به فرد تبدیل شود. عملکرد فوق‌العاده او در حمله را که کنار بگذاریم باید به دریافت‌های کم نقص این بازیکن نیز اشاره کند. در واقع پوریا یک پکیج کامل از یک دریافت کننده قدرتی فوق العاده است.

بهروز عطایی که خود به نوعی کاشف این پدیده بابلی بوده امید بسیاری به درخشش این جوان در لیگ ملت‌ها دارد که چندی پیش با تیم ملی جوانان ایران، قهرمان آسیا شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی