نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
۵ |
۰
همه از بازگشت یامگا خوشحال شدند غیر از یک نفر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن فرانسوی تیم استقلال پس از بازگشت به تهران در حال تمرین است تا به بازی دربی برگشت برسد.

کوین یامگا مدافع ۲۶ ساله فرانسوی استقلال که به تازگی از سفر به پاریس به تهران برگشته از امروز تمریناتش کنار سایر نفرات این تیم را استارت می‌زند.

یامگا که از دقیقه ۴۰ بازی دربی برگشت دچار مصدومیت شد صالح حردانی این فرصت را پیدا کرد تا پس از ماه‌ها نیمکت نشینی و قرار گرفتن پشت سر هم پستی فرانسوی اش در بازی های اخیر استقلال به میدان برود.

حردانی حتی به رغم مصومیت مقابل تراکتور خودش را به بازی نساجی رساند و در دیدار مقابل نساجی هم ۶۵ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت تا از این طریق ثابت کند تا چه اندازه علاقه مند است که در بازی های استقلال حضور داشته باشد.

حالا در آستانه یکی از حساس‌ترین مسابقات این فصل استقلال صالح حردانی در صورت حضور کوین یامگا قطعاً روی نیمکت می‌نشیند و یکی از مهم ترین دربی های استقلال را از دست خواهد داد. بدون شک این بازیکن دوست داشت بتواند در دربی از ابتدا در ترکیب استقلال به میدان برود و شاید حالا پس از بازگشتش تنها کسی باشد از بازگشت کوین یامگا چندان خشنود به نظر نرسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • Pooya IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    همین منونده دورباره بیاد تو ترکیب باعث گل خوردن استقلال شه مثل اون دفعه که توپ عیسی آل کثیر بهش خورد رو از حسینی رد کرد رفت تو گل
  • کیسه سوز IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    داور اوندفعه پنالتی یامگا روی عبدی رو نگرفت ولی این بار مجبور پنالتی یامگا روی عیسی و ترابی رو بگیره حتی با این همه هیاهو که استقلالیها برعلیه داوران راه انداختن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی