نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
این مدیر از بدنه فدراسیون فوتبال جدا می‌شود/ او انتخاب امیر قلعه نویی را قبول ندارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حبیب کاشانی مدیر تیم امید در نشست اعضای این تیم با مدیران کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان غایب بود.

مدیران فدراسیون فوتبال به همراه امیر قلعه نویی و غلامرضا عنایتی نشستی را با مدیران کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برگزار کردند. هدف از برگزاری این نشست ها کمک به تیم ملی امید برای شکستن طلسم صعود به المپیک بود اما در هر هر دو نشست حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید حضور نداشت.

گفته می شود او به عدم انتخاب افشین قطبی برای هدایت تیم ملی امید معترض است و غلامرضا عنایتی را به عنوان سرمربی تیم ملی امید قبول ندارد. انتخابی که مورد تایید فدراسیون فوتبال و امیر قلعه نویی است.

حبیب کاشانی بعد از اینکه از سوی کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر تیم ملی امید به فدراسیون فوتبال معرفی شد، علاقمند بود محمد ربیعی یا افشین قطبی را به این سمت برگزیند اما محمد ربیعی خطاب به حبیب کاشانی اعلام کرد دوست دارد در فوتبال باشگاهی به کار خود ادامه دهد و انتخاب دوم حبیب کاشانی هم از سوی فدراسیون فوتبال و امیر قلعه نویی تایید نشد. به همین دلیل حبیب کاشانی در نشست های مربوط به تیم ملی امید حاضر نمی شود و بعید است در کار به این سمت ادامه داد.

پیش تر فرقانی از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان مدیر و سرپرست تیم ملی امید انتخاب شده بود و به نظر می رسد فدراسیون فوتبال بابت غیبت حبیب کاشانی در نشست های مرتبط با تیم ملی امید، چندان ناراحت نیست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • اس اس IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    خود این مدیر را چه کسی قبول دارد ؟
  • پرسپولیس IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    رئیس مافیا کیه؟
  • پرچم سرخ IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    وقتی تاج رئیس فدراسیون میشه نباید انتظار گل و بلبل داشت.وقتی اختیار به دست قلعه نوعی میدن نباید انتظار عدالت داشت.
  • بیخک جروق IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    معروف شدن و انگشت نما شدن هزاران راه داره.این هم یکیش هست.
  • بیخک جروق IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    معروف شدن و انگشت نما شدن هزاران راه داره.این هم یه مدلش هست.
  • اندیشه آزاد IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    چه رئیس فدراسیون و ارکانش عملکرد خوبی داشته باشن ویا حتی اگر عملکرد خوبی نداشته باشن؛ حبیب کاشانی و یا هر شخص دیگه که مدیر و یا سرپرست یک تیم میشه در رده پایین دستی قرار داره و در جایگاه تصمیم گیری برای انتخاب سرمربی یک تیم نخواهد بود.اگه فردی حیطه اختیارات و وظایف خودش رو نمی دونه و یا به دنبال کسب اختیاراتی فراتر از جایگاه و منصب تعیین شده برای خودش هست؛ همون بهتر که کنار بره. به ویژه اگر در کارنامه اش عدم موفقیت در تیم ملی امید در گذشته ثبت شده باشه.یعنی آزموده را آزمودن خطاست .گاهی جریانات سیاسی و بازوچه های آنها با خیال کسب موفقیت در تیم امید و کسب محبوبیت در افکار عمومی تیم ملی امید رو محل اعمال نظر خودشون قرار میدن و این معضل، خودش یکی از دلایل عدم موفقیت تیم ملی امید در دوره های پیشین بوده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی