نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
نیمار و رسوایی اخلاقی تازه/ جنجال‌ها این ستاره برزیلی را رها نمی‌کنند!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمار در مسابقات گرندپری موناکو شرکت کرد اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این مهاجم برزیلی به سراغ تورنمنت پوکر در بندر موناکو هم رفت.

با وجود قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن در لیگ ۱، هیچ آرامشی در پارک دوپرنس وجود ندارد. نیمار که در حال حاضر به دلیل مصدومیت از میادین دور است، بار دیگر جنجال‌آفرین شده است.

رسانه‌های فرانسوی از اقدامات اخیر نیمار خبر دادند. روز یکشنبه، او در حال تماشای گرندپری موناکو دیده شد در حالی که تیمش برای مسابقه‌ای به استراسبورگ سفر کرد. در همین حال کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در یک کنفرانس مطبوعاتی از نیمار دفاع کرد. گالتیه خاطرنشان کرد: «نیمار در حرکت مشکل دارد، اما در آخرین جلسه در رختکن حضور داشت. برای نتیجه‌گیری عجله نکنید.»

طبق گزارش روزنامه آلمانی «بیلد»، نیمار نه تنها در موناکو حضور داشت تا مسابقات گرندپری را به صورت زنده ببیند، بلکه شنبه شب در یک تورنمنت پوکر نیز شرکت کرد. ظاهراً عکسی حضور نیمار را که با پوشیدن کلاه سفید تلاش می‌کرده ناشناس بماند، فاش می‌کند. این گزارش مدعی است که نیمار در مسابقاتی که در بندر موناکو برگزار شد، حضور داشته و حدود ساعت ۰۲:۰۰ میز پوکر را ترک کرد.

رسانه‌های مختلف در فرانسه نسبت به رسوایی اخیر نیمار ابراز نگرانی کرده‌اند و احتمال می‌دهند که این رسوایی می‌تواند منجر به جدایی او از باشگاه در تابستان امسال شود. گمانه‌زنی‌ها در مورد جدایی احتمالی او به گوش می‌رسد و چندین تیم لیگ برتری برای جذب او ابراز علاقه کرده‌اند. با این حال، در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد هیچ پیشنهادی وجود ندارد و نیمار هم تا سال ۲۰۲۵ قرارداد دارد.

این مطالب را هم بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی