نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
انقلاب بکام در میامی/ اینتر با حضور مسی چطور شکل می‌گیرد؟
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیوید بکام موفق به راضی کردن مسی برای پیوستن به لیگ آمریکا شده و با وجود ستاره‌های برتر دیگری که در اختیار دارد تیمی منسجم شکل خواهد داد.

دیوید بکام در نظر دارد انقلابی در اینترمیامی به راه بیاندازد. باشگاه MLS که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد، پیش از این نام‌های بزرگی مانند بلز متوئیدی و گونسالو ایگواین را در کارنامه داشت. و طبق گزارش‌ها، این باشگاه موفق به راضی کردن لیونل مسی هم شده است.

برنده هفت توپ طلا قبل از تصمیم‌گیری در مورد انتقال به ایالات متحده، انتقال احساسی به بارسلونا و پیشنهاد هنگفت عربستان را رد کرد. و حالا ممکن است روبرتو فیرمینو ستاره سابق لیورپول هم به او ملحق شود. وبسایت ترنسفرمارکت گزارش داد که بازیکن برزیلی پس از پایان قراردادش با قرمزها به تیم بکام مرتبط شده است.

در همین حال، جوردی آلبا و لوئیس سوارس نیز به گفته روزنامه‌نگار گاستون ادول با انتقال به این باشگاه مرتبط شده‌اند. همچنین میامی اعلام کرد که می‌خواهد سرخیو بوسکتس اسطوره بارسلونا را به جمع خود اضافه کند.

حالا همه اینها چطور روی کاغذ کار می‌کنند؟

مسی، سوارس و فیرمینو حملات تیم را هدایت می‌کنند، و به دنبال این هستند که باشگاه را از قعر جدول به صدر بیاورند. در همین حال، بوسکتس خط هافبک تیم را در کنار ژان موتایی که در حال حاضر مصدوم است و دیکسون آرویو شکل خواهد داد. دی‌آندره یدلین، ستاره سابق تاتنهام احتمالاً دفاع راست را پوشش می‌دهد، در حالی که یوردی آلبا در سمت چپ قرار می‌گیرد. در هسته دفاعی تیم، کریستوفر مک‌وی احتمالاً شریک سرگی کریوتسوف خواهد بود. دریک کلندر هم با ایستادن در دروازه ۱۱ نفر تیم را تکمیل می‌کند.

انقلاب بکام در میامی/ اینتر با حضور مسی چطور شکل می‌گیرد؟

گزارش‌هایی درباره اینتر میامی و لیونل مسی بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی