نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
آینده روشن تیم دیوید بکام با ورزشگاه یک میلیارد دلاری/ شهر آفتابی برای میزبانی درخشان از لیونل مسی آماده می‌شود
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از طرح‌هایی برای یک استادیوم جدید ۲۵۰۰۰ نفری به عنوان بخشی از یک پروژه بزرگ که شامل پارک‌های عمومی، رستوران‌ها و مغازه‌ها است، رونمایی شد.

از آنجایی که لیونل مسی ماه آینده به اینترمیامی خواهد آمد، ارزش باشگاه دیوید بکام سیر صعودی در پیش گرفته است. تصمیم قهرمان جام جهانی برای برنگشتن به باشگاه سابقش بارسلونا و همچنین رد ثروت لیگ حرفه‌ای عربستان برخی را غافلگیر کرد، اما برنامه‌هایی برای دگرگونی باشگاه ایالت آفتابی در سال‌های آینده وجود دارد.

اینترمیامی در انتهای جدول کنفرانس شرق قرار دارد اما اضافه شدن این بازیکن ۳۵ ساله می‌تواند تأثیر مثبتی در ماه‌های آینده داشته باشد و هواداران امیدوارند که بتوانند مشکلات دوران اخیر را پشت سر بگذارند. از منظر بلندمدت، آینده مطمئناً روشن به نظر می‌رسد و استادیوم ۱ میلیارد دلاری نیز در دست ساخت است و قرار است در سال ۲۰۲۵ افتتاح شود.

ورزشگاهی با ظرفیت ۲۵۰۰۰ در منطقه بزرگی از پارک و فضای سبز و رستوران‌ها و فروشگاه‌ها احداث خواهد شد. پروژه «پارک آزادی» میامی به بزرگترین پارک در شهر ساحلی تبدیل خواهد شد و کاملا به صورت خصوصی تامین مالی خواهد شد. علاوه بر این، این طرح قبلاً مورد تایید ساکنان شهر قرار گرفته است، به طوری که شورای شهر میامی اجازه داد که اینتر میامی به مدت ۹۹ سال سایت را اجاره کند.

آینده روشن تیم دیوید بکام با ورزشگاه یک میلیارد دلاری/ شهر آفتابی برای میزبانی درخشان از لیونل مسی آماده می‌شود

قبل از اعلام ورود مسی، دروازه‌بان اینترمیامی «نیک مارسمن» اظهار داشت که باشگاه از نظر زیرساختی هنوز برای آمدن فوق‌ستاره آماده نیست. او به ESPN گفت: «من شخصاً فکر می‌کنم که این باشگاه برای آمدن مسی آماده نیست. ما یک استادیوم موقت داریم، مردم در زمین راه می‌روند، دروازه‌ای وجود ندارد. ما نیز بدون امنیت راهی استادیوم می‌شویم. فکر می‌کنم آنها آماده نیستند.»

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی