نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۱۰ خرید گرانقیمت تاریخ قرمزها؛ هافبک جدید در رده ششم/ خریدهای بزرگی که همه را ناامید کردند!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

میسون مانت به تازگی به جمع شیاطین سرخ اضافه شده و جایگاه ششم در فهرست ده بازیکن گران این تیم را به خود اختصاص داده است.

منچستریونایتد هزینه‌ای ۶۰ میلیون پوندی برای آوردن میسون مانت به اولدترافورد پرداخت کرده، اما این مبلغ جزو بالاترین مبالغی نیست که باشگاه تا به حال هزینه کرده است. ۵ خرید شیاطین سرخ هزینه‌ای بیشتر روی دست شیاطین سرخ گذاشتند. مانت بدون شک امیدوار است که از بازیکنانی که هزینه بیشتری نسبت به او دارند، عملکرد بهتری داشته باشد، از جمله گران‌ترین خرید باشگاه: پل پوگبا.

یونایتد ۸۹ میلیون پوند هزینه کرد تا پوگبا را از یوونتوس برگرداند. یووه در زمانی که هنوز سرالکس فرگوسن بر سر کار بود با پوگبا قرارداد امضا کرده بود. اما هافبک قهرمان جام‌جهانی از نظر بسیاری به عنوان بازیکنی مجلل تلقی می‌شد که در حد انتظار ظاهر نمی‌شد. پوگبا پس از شش سال حضور در منچستریونایتد، با انتقال آزاد به یوونتوس بازگشت.

دومین خرید گران‌قیمت شیاطین سرخ که توسط سرمربی فعلی اریک تن‌هاخ به باشگاه آمده کسی نیست جز آنتونی. آنتونی گاهی اوقات کیفیت بسیار بالایی از خود نشان داده اما امیدوار است که برخلاف پوگبا، بتواند این کار را به طور ثابت انجام دهد.

اگر در سال ۲۰۱۹ به هواداران منچستریونایتد می‌گفتید که سومین خرید گران‌قیمت آنها، هری مگوایر، کاپیتان باشگاه می‌شود، قطعا تصور می‌کردند که ۸۵ میلیون پوند به خوبی خرج شده است. اما مگوایر با نمایش‌های دفاعی نه چندان خوبش اصلا در حد انتظار ظاهر نشده و همین تابستان باشگاه را ترک خواهد کرد.

روملو لوکاکو به عنوان چهارمین خرید گران‌قیمت، مانند مگوایر شروع خوبی در اولدترافورد داشت. اما زمانی که ژوزه مورینیو اخراج شد و اوله‌گنار سولشائر جایگزین او شد، از ترکیب اصلی دور ماند و در نهایت به اینتر فروخته شد.

جیدون سانچو دو سال پیش از بوروسیا دورتموند به خدمت گرفته شد و همچنان در فهرست منچستریونایتد باقی مانده است. او هم مانند آنتونی گاهی اوقات پتانسیل بالایی از خود نشان داده اما هنوز ثبات لازم را برای تبدیل شدن به یک فوق‌ستاره در اولدترافورد پیدا نکرده است.

با این حال، یکی از بازیکنانی که شخصیت ثابتی دارد کاسمیرو است که جایگاه ششم را با مانت به اشتراک گذاشته است. این هافبک برزیلی همواره بازیکنی سطح بالا و قدرتمند بوده است.

۱۰ خرید گرانقیمت تاریخ قرمزها؛ هافبک جدید در رده ششم/ خریدهای بزرگی که همه را ناامید کردند!

آنخل دی‌ماریا با مبلغ ۵۹.۷ میلیون پوند از رئال مادرید آمد و یک فصل را در اولدترافورد سپری کرد و سپس به پاری‌سن‌ژرمن رفت. او فقط ۳ گل برای منچستریونایتد به ثمر رساند و به ادعای یکی از هم‌تیمی‌های سابقش در پاری‌سن‌ژرمن، آنقدر از باشگاه متنفر است که هر وقت اسمی از آنها برده می‌شود تلویزیون را خاموش می‌کند. زمانی که او با پی‌اس‌جی به اولدترافورد بازگشت، دو پاس گل در پیروزی ۲-۰ برای تیم فرانسوی به ثبت رساند و سپس در مقابل هواداران شیاطین سرخ به طرز وحشیانه‌ای به خوشحالی پرداخت. سپس با نوشیدن از یک بطری آبجو که از میان جمعیت به سمت او پرتاب شد، آنها را بیشتر مسخره کرد.

فرد با قیمت خرید ۵۲ میلیون پوندی از شاختار دونتسک نتوانست هیچ حرکت قابل توجهی انجام دهد اما در باشگاه محبوب است. اعتقاد بر این است که فولام در تابستان امسال برای جذب بازیکن برزیلی پیشتاز خواهد بود.

و سرانجام، مردی که ممکن است مانت به دنبال الهام گرفتن از او باشد. برونو فرناندش با مبلغ ۵۲ میلیون پوند از اسپورتینگ پرتغال به این تیم پیوست و ثابت کرده که خرید خوبی بوده است. ستاره پرتغالی بازوبند کاپیتانی را در طول دوره طولانی نیمکت‌نشینی مگوایر بر بازو بست و انتظار می‌رود که پس از جدایی مدافع میانی انگلیس، کاپیتانی تمام وقت به او واگذار شود.

این مطالب را هم بخوانید:

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی