نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
کلوب| اگر استقلال را نمی‌خواهید به مردم بگویید/ به آبی‌ها عادلانه نگاه کنید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال این روزها در صدر اخبار و حاشیه‌ها قرار دارد.

هرلحظه از باشگاه خبرهای رنگارنگ بیرون می‌آید و معلوم نیست این داستان غم انگیز آبی‌ها چه زمانی تمام می‌شود.

دیگر همه می‌دانند اگر خیابانی شلوغ شده و مردم هجوم آورده اند و صدای شعار می‌آید برای استقلال بوده و همه چیز عادی شده و همچنین دردسرهای  پی در پی تبدیل به یک عادت برای این تیم.

نه پول آنچنانی وجود دارد برای بازیکن، نه اسپانسر مطمئنی پیدا می‌شود تا به آن دل بست، نه صداو سیما نگاهی به باشگاه می‌کند و نه حمایتی از مسئولانی که فقط از اسم این تیم سود می‌برند دیده می‌شود. حمایت که هیچ ، بلکه از بیرون آسیب می‌زنند و اسرار باشگاه هم در دستان همگان می‌چرخد.

یک سوال وجود دارد که چرا این همه اتفاقات عجیب فقط برای این تیم و آن هم پشت سرهم و به سرعت هرچه تمام تر ایجاد می‌شود؟ چرا استقلال؟ مشکل اصلی چیست؟ استقلال را نمی‌خواهید؟ خیلی راحت به مردم بگویید.

این استقلال تمرکز کافی را ندارد چون همه به این تیم چنگ می‌زنند و معلوم نیست این همه فرق و بی خیالی دوستان بالا دستی برای این تیم پرطرفدار چه وقتی تمام شده و روزهای خوش فرا می‌رسد.

چیزی تا آغاز مسابقات لیگ برتر در دوره بیست وسوم باقی نمانده است و جواد نکونام هنوز نمی‌داند که چه بازیکنانی در این تیم ماندنی و رفتنی هستند تا بتواند تیم را به مرحله ایده آل خود برساند و مهره‌های خود را برای ترکیب ثابت آزمایش کند. درحالی که یکسری تیم‌ها در اردو پیش فصل و در حال برگزاری دیدارهای تدارکاتی اند اما استقلال در گیر حواشی و اتفاقات بیرون زمین است. این مشکلات، نکونام و شاگردانش را سردرگم کرده و استقلالی‌ها کلافه اند.

امیدواریم مسئولان نگاه ویژه و اساسی به استقلال و هوادارانش داشته باشند. وقتی به تیم رقیب یعنی پرسپولیس نگاه می‌کنیم چرخش و رفت و آمدها، صد البته تغییرات در این تیم کمرنگ و خیلی حاشیه از سرخ‌ها بیرون زده نمی‌شود و قرمزها در آرامش کامل به کار ادامه می‌دهند.

استقلال، سرمایه و افتخار فوتبال ایران است و نباید این باشگاه را به حال خود رها کنند و هرچه سریع تر دوستان چاره ای بیاندیشند تا استقلال به شرایط عالی و رو به سامان خود برسد.وقتی استقلال روی فرم باشد دیگر تیم‌ها هم به خودشان می‌آیند و این یعنی جذابیت و آینده درخشان برای فوتبال ایران،

پس نگاه عادلانه و خوشبینانه به استقلال داشته باشید.

علی صفایی راد| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۷
  • S IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    چرت و پرت
    • گاری قرمز IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      درست مثل نظر تو
  • نسیم آسیا لکه ننگ آسیا⛳ IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    این یعنی رقابت تو زمین نیست این قهرمانی ها دیگه چه ارزشی میتونه داشته باشه وقتی کلی حرف و حدیث پشتش باشه😑
  • عشق جنوب IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    اون موقع که پول ها را حیف و میل کردید چرا این حرف ها نبود - مکتب بهانه ، نق زدن ، و مقایسه نامربوط با سرورش
    • یک شهروند IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      مگه باشگاهها خصوصین دو تیم زیر نظر دولتند
  • sam US ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    Great article, Thank You Safaee
  • Matt IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    مگه این سالها هر ساله. گرونترین تیم لیگ رو استقلال نمی بست؟ مگه خودشون شعار نمی دادن مدیر محبوب ما، حاج علی فتولا؟ مگه براشون نذاشتن؟ مگه خودشون برا آجرلو نمی خوندن وای اگه حکم جهادشون بده!؟ مگه تو طول این سال‌ها بازیکنان مد نظر پرسپولیس رو کم هایجک کرد؟ کاوه رضایی یه هفته، ده روز با پرسپولیس مذاکره کرد و یه دفعه یه ساعته خبر اومد رفت استقلال؛ چی شد یه دفعه؟ همون سال کنعانی رو چطور هوایی کردن و کشوندنش سمت خودشون؟ سجاد شهباززاده،، امین قاسمی نژاد و... رو یادتون هست؟ دربی نقل و انتقالات رو که خودشون مطرح کردن چی؟ اتفاقا تو این سالها به اونا لطف به مراتب بیشتری می شده ولی چون از پس پرسپولیس بر نمیومدن همیشه معترض بودن و به قول معروف اعتراض و گریه و نالا شده یه قسمت از دی ان ایشون. حقیقت اینه درد جماعت استقلالی، شکوه و بزرگی پرسپولیسه و باید گفت برای این درد درمانی نیست.
  • فرامرز IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    اصولا مجهول حرف زدن و تیم خود را قربانی جلوه دادن بدون ذکر مصادیق پوپولیسم محض است.یعنی تاکتیک فرار به جلو با هدف پوشاندن ایرادات خود. وزارت ورزش دو چهره شناخته شده را مدیر عامل استقلال کرد یعنی سردار آجورلو و حاج فتح الله زاده که هر دو سوابق مدیریتی داشتند پس از این نظر نمی شود ایرادی به وزارت گرفت عزم دولت مبنی بر خصوصی سازی این دو باشگاه بود و هست پس قاعدتاً سازمان خصوصی‌سازی پایش به این دو باشگاه باز می شود اگر مدیر عامل اولی استقلال ولخرجی آن چنانی کرده و دومی با این سازمان نتوانسته کار بکند ایراد دولت این وسط چیست؟ آیا در تخصیص سهام خریداری شده حاصل از عرضه در بورس نسبت به استقلال کوتاهی کرده؟ آیا به یک میزان ارز در اختیار این دو باشگاه قرار نداده ؟ چه کوتاهی خاصی درباره‌ی استقلال در این فرآیند شده ؟یا چه لطف ویژه‌ای درباره‌ی پرسپولیس ؟ اگر چنین چیزی یا چیزهایی صحت داشت باور کنید صدها بار با ذکر مورد یا موارد فاش می شد.یاد بگیریم که مصداقی و مستدل انتقاد کنیم وگرنه به مخاطب آدرس غلط داده ایم
    • ممد IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
      شمام برو یاد بگیر اول فکر کنی بعد حرف‌ بزنی،با چهارتا کلمه قلمبه سلمبه نمیگن یارو حالیشه.عالم و آدم فهمیدن که توی این فوتبال چخبره بعضی از شماها هنوز نفهمیدین.ابنقدر که تعصب خرکی دارن بعضیا دیگه واقعیت رو نمیبینن.کدوم آدم عاقلی باور می‌کنه قراردادهای تیم پرسپولیس کمتر از استقلاله؟اصلا مگه میشه تیمی که حتی وزیر و دولت داره حمایتش می‌کنه بعد بازیکنانش به یکی دو میلیارد قانع میشن؟این چه حرفیه آخه؟مگه فک میکنین این بازیکنای فوتبال فقط همون که رو کاغذ نوشته رو میگیرن؟
  • حامد IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    این تبعیض حتی تو رسانه هم دنبال میشه
  • ایمون زاید US ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    استاد چرا هوادار بیچاره رو سرکار میزارید ،وقتی شوالیه قلابی پول رضایتنامه بهترین بازیکن فصل رو هزینه ضعیف ترین بازیکن فصل میکنه وقتی آبروی نداشته کیسه رو با رسید جعلی بین المللی میکنه چه ربطی به خواستن و نخواستن داره ،مگر همین شوالیه قلابی یه چک رو سه بار وصول نکرد
  • اجمد IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    این اقای پرسپولیسی چرا کورکورانه حرف میزند اقای محترم اگر استقلال و جود نداشته باشد پرسپولیسی هم وجود نخواهد داشت شرینی فوتبال به رقابت است این موضوع نیز برای استقلال هست اگر پرسپولیس نباشد استقلالی وجود ندارد یکی از این تیم هارا دولت حذف کند بخدا دو اتیشه هوادار نیز سالی یکبار فوتبال را پیگیری نمی کند حاضرم قسم بخورم هر بازی 1000 نفر هم استادیوم نمی رود پس برادر عزیز ما مکمل همدیگر هستیم زمانی پرسپولیس قویست که استقلال وجود داشته باشد شک نکن اگر استقلال بازیکن نگیرد ما هواداران اجازه حضور به بازیهارا با این تیم 11 نفره کنونی را نمیدهیم حتی اگر از جان خود بگذریم رقابت باید عادلانه باشد امکانات و بازیکن دوتیم باید مساوی باشد ما هواداران استقلال معتقدیم پرسپولیس در حال حاضر تیم حکومتی است همه دولتمردان و نمایندگان مجلس از ان حمایت می کنند
  • رضا خندان IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    حکومتی؟ چون فعلا ازلحاظ مدیریتی آرومه؟ چون هرسال جامها رو درو میکنه؟ بایرن مونیخ هم همینطوره. تیمهای دیگه آلمان هم قبول کردن و گریه نمیکنن و هرروز نمیریزن تو خیابون. وقتی از اصالت تیمتون میگین به فساد و دزدی مدیرا چالشهای هرروزه،وضعیت لیدرها و سکوها، ارسال سند مالی جعلی برای تیمای اروپایی، عدم ارسال لیست بازیکنا برای جام آسیا نیم نگاهی داشته باشین. نمیدونم منم اگه بودم موفقیتهای تیم رقیب رو با تیم مورد علاقه م میدیدم،بهانه میآوردم نمیگفتم رقیب حکومتیه. ولی خب دوتا ستاره دارین همین فعلا خوبه دیگه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی