نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
۰ |
۰
دو پرسپولیسی برای شکست پرسپولیس مشاوره می‌دهند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو عضو کادرفنی تراکتور سابقه حضور در پرسپولیس را دارند.

پرسپولیس و تراکتور در حالی مهم ترین بازی هفته دوم را در تبریز برگزار خواهند کرد که هر دو تیم نیاز مبرمی به کسب امتیازات این دیدار دارند. خمس در اولین تقابل خود مقابل پرسپولیس مغلوب شد و می خواهد هرطور شده شکست بازی برگشت فصل قبل را مقابل پرسپولیس جبران کند. برای این کار مربی اسپانیایی از دو پرسپولیسی سابق مشاوره خواهد گرفت و این دو نفر برای شکست دادن تیم سابقشان به خمس کمک خواهند کرد.

محمد نصرتی مدافع سابق تیم ملی و پرسپولیس یکی از دستیاران ایرانی پاکو خمس است. نصرتی ضمن اینکه با سرمربی پرسپولیس همبازی بوده، سابقه قهرمانی با پرسپولیس را در لیگ هفتم در کارنامه دارد. دیگر عضو کادرفنی تراکتور خواکین است که به نوعی دستیار اول خمس به حساب می آید. خواکین اسپانیایی دستیار گابریل کالدرون در پرسپولیس بود و یک نیم فصل در این تیم حضور داشت.

او با خیلی از بازیکنان فعلی پرسپولیس کار کرده و شناخت خوبی از شاگردان سابق خود دارد. حال باید دید مشاوره‌های این دو پرسپولیسی سابق می تواند کارساز باشد و به تراکتور در راه بردن بازی بزرگ هفته کمک کند یا اینکه مدافع عنوان قهرمانی همچنان به روند بردهای خود ادامه می دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی