کاری که مسی و رونالدو انجام می‌دهند عادی نیست/ فقط باید از آن‌ها یاد بگیرید
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره‌ای که فرصت همبازی بودن با مسی و رونالدو را داشته به تمجید از آنها پرداخت.

پائولو دیبالا از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو تمجید کرد و گفت که هیچکس نمی‌تواند کاری را که آنها در فوتبال انجام داده‌اند تکرار کند.

دیبالا هم کنار لیونل مسی بازی کرده و هم کنار کریستیانو رونالدو. ستاره آرژانتینی در یوونتوس سه سال هم‌تیمی رونالدو بود و با مسی نیز سال‌هاست در تیم ملی آرژانتین بازی می‌کند. او با هر دو فاتح جام‌های مهمی شده که البته مهمترینشان قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ کنار مسی بود. دیبالا در مورد هم‌تیمی بودن با رونالدو و مسی به آاس گفت: «فقط با بودن در کنار آنها هم چیزهای زیادی یاد می‌گیرید. اگر باهوش باشید، کافی است با نگاه کردن به نحوه عملکرد آنها، نحوه مراقبت از خودشان و اینکه چقدر به جزئیات اهمیت می‌دهند، پیشرفت کنید. البته باید بگویم تکرار کاری که آنها انجام می‌دهند دشوار است، زیرا هیچکس توان انجامشان را ندارد. من خوش شانس و مفتخرم که کنار هر دو بازی کردم و جام بردم.»

دیبالا ادامه داد: «با کریستیانو در یوونتوس سه سال هم‌تیمی بودم و موفقیت‌های زیادی کسب کردیم. ما تیمی باورنکردنی داشتیم. سال‌ها با لئو در یک تیم ملی هستم و چند سال اخیر باورنکردنی بوده است. پس از این همه مبارزه و تلاش، لئو شایسته آن بود و در نهایت به قهرمانی جهان رسید.»

دیبالا بازی‌های مسی در لیگ آمریکا و رونالدو در عربستان را نیز دنبال می‌کند: «بله، من از شروع عالی لئو و پیشرفت اینترمیامی با او تعجب نمی‌کنم. کریستیانو هم یک عنوان دیگر در عربستان به دست آورد. کاری که آنها انجام می‌دهند عادی نیست.»

بیشتر بخوانید: مقایسه جالب قراردادهای کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در عربستان و آمریکا/ درآمد ثانیه‌ای دو اسطوره بزرگ جهان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی