نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۶
مهدی طارمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که به نظر می‌رسید همه‌چیز برای انتقال مهدی طارمی به میلان آماده است، ولی باشگاه پورتو باز هم برخی از شرایط فروش ستاره‌اش را تغییر داد.

باشگاه میلان در حال تلاش برای بستن قرارداد با مهدی طارمی است و با این ستاره به توافق شخصی هم رسیده، اما برخی از مشکلات لحظه آخری باعث توقف این انتقال شده است.

سایت فوتبال ایتالیا اعلام کرد، روسونری موافقت کرده با ۱۵ میلیون یورو به علاوه افزودنی‌ها طارمی را به خدمت بگیرد و حتی باشگاه مونتسا هم منتظر است تا انتقال بازیکن ایرانی نهایی شود تا لورنتسو کلمبو را از میلان به صورت قرضی استخدام کند.

با این وجود طبق اعلام جانلوکا دی‌مارتزیو باشگاه پورتو باز هم برخی از شروش را تغییر داده تا مذاکرات طرفین بیشتر طول بکشد. مدیران روسونری در تلاش هستند گره‌های این معامله را باز کنند، در حالی که فقط تا پایان فردا شب برای این انتقال فرصت دارند و ساعت به سرعت در حال حرکت است.

مهدی طارمی یک سال دیگر با باشگاه پورتو قرارداد دارد و خودش با میلانی‌ها به توافق رسیده، اما با توجه به قراردادش باید باشگاه پورتو برای رهایی‌اش رضایت بدهد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امیر IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    این طارمی نهایتا در همین پورتو فوتبال حرفه اش را ادامه می دهد بعدش هم می رود لیگ کشورهای عربی یا می آید لیگ ایران. تمام و خلاص! بهترین تیمی که در آن بازی کرد پورتو بود. تمام
  • امیر IN ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    باز گلی به جمال سردار آزمون. با وجود اینکه از نظر گلزنی در سطح طارمی نیست ولی زرنگ بود و در باشگاه هایش طوری قرارداد داشت که توانست راحت جابجا شود.
  • کلنگلیس IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    ممکنه فساد اخلاقی مشکل اصلی باشه !؟
    • محمد IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      به هم وطن تهمت زدن کار زیبنده ای نیست
  • امیرحسین IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    باید قبول کرد که طارمی ۳۱ ساله بازیکنی نیست که میلان بخواد براش به آب و آتیش بزنه و کیسه رو شل کنه الان هم که خبرا حاکی از به هم خوردنه. تمام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی