نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سرمربی سابق ایتالیا؛ تماشاگر ویژه نبرد پرسپولیس و یاران رونالدو!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازی‌های نمایندگان ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به ویژه دیدار برگشت پرسپولیس برابر النصر عربستان یک تماشاگر ویژه و فوق العاده سرشناس خواهد داشت.

مرحله گروهی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا در حالی از چند روز دیگر آغاز می‌شود که شرایط آن اصلاً قابل مقایسه با ادوار دیگر این پیکارها نیست. حضور ستارگان سرشناس و ماندگار فوتبال جهان در تیم‌های عربستانی موجب شده تا علاوه بر رسانه‌های آسیایی حتی شبکه‌های تلویزیونی معتبر اروپایی هم امتیاز پخش زنده این مسابقات به ویژه دیدارهای الهلال الاتحاد و النصر را بخرند. حالا در همین رابطه خبر بسیار خاصی هم به دست ما رسیده است.

بازی در حضور مانچینی

عربستانی‌ها در ادامه سرمایه‌گذاری عجیب و غریب خودروی فوتبال پس از اینکه پای ستارگان بزرگ را به کشورشان باز کردند، سراغ تقویت تیم ملی خودشان  هم رفته‌اند. آنها که پس از جام جهانی ۲۰۲۲ دیگر با هروه رنارد فرانسوی ادامه ندادند، چند ماهی تیم ملی کشورشان را در اختیار یک سرمربی موقت گذاشتند اما کاملاً مشخص بود که به دنبال یک شکار بزرگ هستند. شکاری که به واسطه پیشنهاد اغوا کننده سعودی‌ها حاضر شد نیمکت تیم ملی ایتالیا را رها کند. روبرتو مانچینی ملی پوش اسبق لاجوردی پوشان که با ایتالیا مقام قهرمانی جام ملت‌های اروپا را هم به دست آورد، چندی قبل از هدایت این تیم استعفا داد تا با قراردادی سه ساله (که البته تا ۴ سال هم قابل تمدید است ) روی نیمکت عربستان بنشیند و بابت هر سال ۳۰ میلیون یورو دستمزد بگیرد. فدراسیون فوتبال عربستان هماهنگی‌های لازم را انجام داده است تا روبرتومانچینی بازی‌های نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان آسیا را گلچین کرده و  از نزدیک مشاهده کند. البته او به نوعی مربی پروازی محسوب می‌شود و تا زمان آغاز اردوی نهایی برای شرکت در جام ملت‌های ۲۰۲۳ تعداد روزهای بسیار کمی را در ریاض سپری خواهد کرد اما هماهنگ شده تا بازی‌های مهم  نمایندگان آسیایی عربستان را ببیند و ملی‌پوشان این تیم را به دقت زیر نظر بگیرد. عربستانی‌ها از همین حالا برنامه‌ریزی لازم جهت حضور مانچینی در  دیدار  برگشت النصر  مقابل پرسپولیس را انجام داده‌اند. البته باید ببینیم این مربی ایتالیایی قراردادش چگونه است و الزامی به حضور در ورزشگاه دارد یا خیر اما فدراسیون فوتبال عربستان خیلی دوست دارد او حتماً در ورزشگاه باشد چون جدا از امور فنی بعد تبلیغی بسیار وسیعی هم دارد.

تماشای دیدارهای سپاهان و نساجی

اگرچه به واسطه حضور کریستیانو رونالدو و همگروهی النصر با پرسپولیس، حکایت دیدارهای این دو تیم در ایران کاملاً متفاوت خواهد بود اما مانچینی مسئله را از بعد دیگری می‌نگرد. در حال حاضر الهلال بیشترین تعداد ملی‌پوش را در میان تیم‌های عربستانی دارد و الاتحاد هم چند بازیکن بومی بسیار خوب در ترکیب تیم خود می‌بیند روی همین اصل قرار شده ستاره دوست داشتنی فوتبال ایتالیا در دهه ۹۰ که حالا سرمربی عربستان محسوب می‌شود، برخی از دیدارهای الهلال و الاتحاد در لیگ قهرمانان را تماشا کند و احتمال دارد رویارویی‌های این دو تیم مقابل نساجی و سپاهان هم در برنامه کاری او قرار بگیرد. البته شانس اینکه مانچینی دیدارهای سپاهان با الاتحاد را ببیند، بیشتر از این است که او نظاره‌گر بازی الهلال مقابل نساجی باشد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی