نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟
پس از گلزنی در روسیه و گرفتن یک پنالتی؛ سپاهان ستاره بیرون مانده از لیست را از دست نمی‌دهد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهترین بازیکن سپاهان در دیدار دوستانه اخیر مقابل زنیت روسیه عیسی آل‌کثیر مهاجم سابق پرسپولیس بود!

یحیی گل محمدی این روزها سخت به دنبال پیدا کردن یک مهاجم گلزن برای تقویت خط حمله پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و دربی است!

این در حالی است که دو مهاجم فصل گذشته پرسپولیس حسابی در تیم‌های جدید خود گل می‌زنند! مهدی عبدی که تجارب خوبی در لیگ قهرمانان آسیا همراه با پرسپولیس داشت با نظر موافق یحیی گل‌محمدی از این تیم جدا شده و به صورت قرضی به تراکتور پیوست. عبدی پس از جدایی از پرسپولیس در اولین مسابقه خود برای تراکتور گل سه امتیازی زد و در دومین بازی خود مقابل استقلال خوزستان هم ۹۰ دقیقه در ترکیب بود و خوب بازی کرد.

دیگر مهاجمی که البته شرایط متفاوتی با مهدی عبدی داشت عیسی آل‌کثیر بود. عیسی آل کثیر که به دلیل سقف قراردادها کارت بازی‌اش در چهار هفته ابتدایی صادر نشده بود، در دیدار دوستانه مقابل زنیت از معدود ویژگی‌های مثبت سپاهان بود و در روز شکست سنگین این تیم تک گل این تیم را زد و پنالتی هم گرفت تا مثل عبدی در اولین بازی برای تیم جدید خود موثر باشد.

با این نمایش خوب شماره ۷ سپاهان دیگر بعید است محمدرضا ساکت و اصفهانی‌ها اجازه جدایی به مهاجم سرحال خود بدهند. هرچند گفته می‌شود با مخالفت یحیی گل‌محمدی، پروژه بازگشت عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس بسته و منتفی شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسن IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    عیسی آل کثیر به خود سپاهانی‌ها هم آخر خیانت می کند
    • محمد محمدی از اهواز IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      نه اصلا و ابدا اینجوری نیست
  • حسام IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    بعضی ها از باخت به زنیت به عنوان آبروریزی یاد میکنن در حالی که بازی کردن با چنین تیمایی خودش کار بزرگیه و عرضه میخواد که خیلیا ندارن تازه با ۱۳ بازیکن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی