نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
تبصره جدید هم سپاهان را حاجت روا نکرد/ قرارداد آل‌کثیر و دابو ثبت نمی‌شود
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه سپاهان به دلیل پُر شدن سقف بودجه این باشگاه نمی‌تواند از تبصره جدید کارگروه نظارت بر سقف بودجه باشگاه‌ها استفاده کند.

کارگروه نظارت بر سقف بودجه باشگاه‌ها در آخرین مصوبه خود یک تبصره جدید به قوانین نقل‌وانتقالاتی اضافه کرد که براساس آن سه باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، با رعایت سقف قرارداد می‌توانند یک بازیکن بزرگسال دیگر برای رقابت‌هایی آسیایی به خدمت بگیرند.

به این ترتیب سه باشگاه پرسپولیس، سپاهان و نساجی به جای ۱۹ بازیکن بزرگسال، ۲۰ بازیکن بزرگسال می‌توانند در لیست خود داشته باشند، اما یک بازیکن باید فقط در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و در لیگ برتر اجازه بازی نخواهد داشت. البته طبق مصوبه جدید دو شرط نیز برای استفاده از این قانون وجود دارد؛ اول اینکه باشگاه‌ها سقف بودجه خود را رعایت کنند و دوم اینکه بازیکنان رده امیدشان را برای مسابقات انتخالی المپیک و بازی‌های آسیایی هانگژو به طور کامل در اختیار تیم امید قرار دهند.

پس از اعمال این قانون، شایعاتی پیرامون استفاده باشگاه سپاهان از تبصره جدید مطرح و گفته شد براساس این قانون باشگاه اصفهانی می‌تواند قرارداد آل‌کثیر یا برایان دابو را ثبت و از این بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند، اما پیگیری خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد تبصره جدید نیز به باشگاه سپاهان چنین اجازه‌ای نمی‌دهد.

سقف بودجه باشگاه سپاهان پُر شده است و این باشگاه نمی‌تواند از تبصره جدید کارگروه نظارت بر سقف بودجه باشگاه‌ها استفاده کند و قرارداد آل‌کثیر و برایان دابو ثبت نخواهد شد و به این ترتیب این دو بازیکن حتی در لیگ قهرمانان آسیا نیز نمی‌توانند تیم‌شان را همراهی کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • مملی IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    ۶۰ ملیارد گیر آلکثیر اومد،پولی که باید از شرکت سهامی فولاد مبارکه به صندوق دولت بره ببین چجوری تو سه پاهان ریخت و پاچ میشه،هرچند تو صندوق دولت هم بره هیچ منفعتی واس ملت نداره
    • میلاد IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      سوال مهم : این دو بازیکن که قطعا پولشونو از سپاهان میگیرن ولی بازی نمیکنن . پس معنی سقف قرارداد چیه؟
  • ارش گرگان IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    عیسی ال کثیر پولکی دیدی چه به سرت آمد شله زردای پولدار عاقبت پولای هنگفت دادن و خریدن تعصب بازیکنا رو دیدین واقعا عیسی جان ۱۵ میلیارد واسه بازیکنای ۳۳ ساله آیا کم پولی بود که طمع کردی دوبار پرسپولیس پایت واستاد ولی خیانت کردی و فوتبالت امسال نابود شد
  • L US ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    الان عیسی آزاده یانه یعنی چی نه میتونه بازی کنه نه جای دیگه بره؟
  • Mahdi IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    پس چه وقت و چه نهدهایی باید این همه سال حمایت از تیم خاص که منجر به جام های اهدایی شده را بررسی کنند
  • Darioush US ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    Sepahanyha vaghan kolahbardar hastand va darand kheily rahat dorouge migoynd va hamechiz ra hasha mikonand, aghaye Sakete mafiyaee chera Ale kasir 15 milliard ra rad kard onham perspolis bedounde forward va omad be Sepahan??!!! lotfan shoma ke inghadr varede hasdid tozih dahid

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی