پشت پرده منتفی شدن حضور مهاجم بوندسلیگایی در پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی برای جذب مهاجم الجزایری اوکی داده بود ولی این انتقال صورت نگرفت.

پرسپولیس از ابتدای نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب مهاجم بود و در نهایت بعد از زیر و رو کردن بازار به نبیل بحوی سوئدی رسید و با این بازیکن که کارنامه خیلی قوی ندارد، قرارداد بست. قبل از جذب نبیل، یک گزینه الجزایری به کادرفنی پرسپولیس معرفی شد که مورد تایید هم قرار گرفت. اسحاق بلفضیل اهل الجزایر که برای تیم ملی این کشور به عنوان مهاجم بازی می‌کند، فصل قبل در الغرافه بازی کرده است.

این مهاجم ۳۱ ساله‌ خوش قدوقامت سابقه حضور در تیم‌های اینتر، هرتابرلین، هوفنهایم، وردربرمن، استاندارد لیژ، المپیک لیون و پارما را در کارنامه خود دارد و چندی قبل مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.یحیی برای جذب این بازیکن اکی داده بود و باشگاه هم مشکلی برای جذب بلفضیل نداشت. حتی نامه نگاری‌های لازم برای آمدن این بازیکن به پرسپولیس انجام شده بود. اسحاق در ابتدا برای بستن قرارداد دو ساله با پرسپولیس دو میلیون دلار طلب کرد.

او برای هر فصل چیزی حدود یک میلیون دلار پول می‌خواست که با سقف بودجه پرسپولیس متفاوت بود. باشگاه پرسپولیس فقط تا ۶۰۰ هزار دلار می‌توانست برای جذب مهاجم خارجی هزینه کند و به همین دلیل واسطه این انتقال به بلفضیل اعلام کرد برای سال اول تنها ۶۰۰ هزار دلار به او داده خواهد شد. بعد از چانه زنی‌های زیاد در نهایت اسحاق راضی شد یا ۶۰۰ هزار دلار راهی پرسپولیس شود.

در این بین یکی از دلالان نه چندان خوش نام که بارها گزینه‌های مختلف باشگاه‌های ایرانی را به دلیل اینکه خودش سهمی در این انتقال‌ها نداشته از آمدن به ایران منصرف کرده بود، باز هم این کار را انجام داد و وقتی متوجه شد اسحاق گزینه باشگاه پرسپولیس است، بعد از تماس با این بازیکن، به او می‌گوید پرسپولیس باشگاه پولداری است و من می‌توانم به جای ۶۰۰ هزار دلار، یک میلیون دلار برای تو قرارداد ببندم.

اتفاقی که به دلیل سقف بودجه باشگاه پرسپولیس رخ نمی‌داد و این باشگاه بیشتر از ۶۰۰ هزار دلار نمی‌توانست به این بازیکن بدهد. بلفضیل هم وقتی دید ماجرا از این قرار است، گفت من با کمتر یک میلیون دلار به ایران نمی‌آیم و به این ترتیب و فقط به دلیل مداخله بی جای یک دلال حضور این مهاجم الجزایری در پرسپولیس منتفی شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • قرمزته IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    آین کی هست که این کارها را میکنه و به باشگاهها لطمه میزنه شماره و مشخصاتش را بدید بچه های ارتش سرخ از خجالتش درمیان
  • کاربر جدید IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    جوان بگوببینم دنبال چه میگردی؟!!! "اون رفته ازین شهر اون رفته از اینجا" "اون " همان جهل وخامی است که در پرسپولیس دنبالش نگرد لطفاً.
  • دریای سرخ IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    این کیسه های دوچرخه سوار باز با گرفتن دوتا نتیجه شانسی فکر کردند علی آباد واقعا"دهی است پاشید جمع کنید این کاسه و کوزه هاتون رو، همچی با کله از اون بالا بیافتید پائین، آخه اونجا جای شما ندید پدیدهاست تیم اول بودن شخصیت میخواد که شما بی جنبه ها ندارید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی