نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
یک راز از سرمربی استقلال که بعد از مدت‌ها فاش شد/ او با کمک خودش هم درگیر شده بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریکاردو ساپینتو یک اتفاق تکراری. دوباره درگیری و دوباره محرومیت. مشابه رایی که در مورد سرمربی فصل گذشته تیم استقلال از سوی فدراسیون فوتبال ایران صادر شد این بار از سوی فدراسیون فوتبال قبرس هم صادر شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قبرس در اطلاعیه ای که منجر به محرومیت ۴ ماهه ریکاردو ساپینتو شده است، این چنین آورده است: ساپینتو به شدت به داور چهارم اعتراض کرد و به شانه او ضربه زد. همچنین او الفاظ تندی علیه داور استفاده کرد. ساپینتو با مربی رقیب هم درگیری فیزیکی داشت و دو ضربه به مربی رقیب زد. همچنین این مربی پرتغالی بعد از پایان بازی با یک هوادار درگیر شد.

اما جالب است بدانید ریکاردو ساپینتو فصل گذشته در استقلال با روی ماتا دستیار اولش هم درگیر شده بود. اتفاقی که در نهایت منجر شد ریکاردو ساپینتو بعد از حضور در تیم آپوئل روی ماتا را به همراه خود نبرد. گفته می‌شود درگیری این دو شدید بود تا جایی که روی ماتا چند روزی در تمرین استقلال حاضر نشد و می‌خواست اردوی تیم آبی را ترک کند اما با وساطت‌های صورت گرفته به تمرین تیم آبی برگشت و تا آخر فصل در کنار استقلال بود. روی ماتا تا روز حضور درایران در این باره صحبتی نداشت اما این همکاری در استقلال به پایان رسید و روی ماتا بعد از سال‌ها همکاری با ریکاردو ساپینتو به این دوستی پایان داد.

در همین ارتباط: درگیری شدید ساپینتو خارج از ایران/ سرمربی سابق استقلال هنوز هم عصبانی است! +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی۹ IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    کیسائوپینتو با کل لیگ و حتی خود تیمِ کیسه درگیر بود این که چیز عجیبی نیست.ولی حیف شد از کیسه رفت😂😂
    • 4444 US ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      تقصیر تو نیست تقصیر خبر لنگیه که رو میده به شما لنگیا و خودش هم میدونه کی استقلال رو به حاشیه ببره تا حالا دیدی که لنگیا رو ببره به حاشیه چون ذاتشون لنگیه تیر هست
  • 6 IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    خطير يادت باشه ساپي بايد باشه
  • mahdi IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    ساپینتو با اون همه هیجان و شور و حال هیچوقت مثل برانکو به سراغ مافیا و دست های پشت پرده نرفت. برانکو فساد و مافیای سیستماتیک را به ایران آورد.هر وقت نتیجه نمی گرفت لیگ را به سیرک تشبیه می کرد و حرف از دست های پشت پرده میزد اما وقتی نتیجه میگرفت... همه میدانیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی