نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
یک پرسپولیسی مرد اول سینمای ایران شد/ رکورد خارق‌العاده پژمان جمشیدی با فیلم جدیدش
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته، فیلم سینمایی هتل با بازی پژمان جمشیدی رکورد مخاطب روزانه خود را شکست و موفق شد با ۱۵۱ هزار مخاطب، فروشی معادل ۴ میلیارد تومان داشته باشد.

سینما طی یک ماه اخیر، جانی دوباره گرفته و مخاطبان بسیاری را به سالن‌های تاریک می‌کشاند. در همین روند، روز گذشته، شلوغ‌ترین روز سینمایی کشور با ۲۷۲ هزار مخاطب به ثبت رسید. طی روز گذشته ۳۱۷۵ سانس تدارک دیده شد و ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیز واریزی گیشه بود.

طی روز گذشته، هتل، رکورد مخاطب روزانه خود را شکست و موفق شد با ۱۵۱ هزار مخاطب، فروشی معادل ۴ میلیارد تومان داشته باشد. با این آمار، هتل با گذر از رکورد مخاطبان روزانه مطرب، پس از هزارپا، به دومین فیلم یک دهه اخیر سینماهای کشور تبدیل می‌شود که توانسته طی یک روز، این میزان مخاطب را به سینما بکشاند. رکورد فروش روزانه یک دهه اخیر سینماها، به فیلم هزارپا با ۱۶۰ هزار مخاطب اختصاص دارد. رکوردی که هتل، تا رسیدن به آن، فاصله‌ای ندارد و می‌تواند طی هفته‌های آتی، این مرز روانی را نیز پشت سر بگذارد.

پژمان جمشیدی در فیلم «هتل» هنرنمایی می کند و این روزها به ستاره پولساز سینمای ایران تبدیل شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پژی سرخه IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    صبح تا شب از هر در تئاتر و نمایش و سینما و تلویزیون و تبلیغات که میری داخل پژمان جمشیدی رو رویت می کنیم بعد یه جماعتی گیر داده بودن به مهران رجبی خدائیش ملتی هستیم نمونه !
  • اریا IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    همه بازیکنان لنگ اگه بازیگر بشن پیشرفت می کنند چون تو تیم لنگ قبل از اینکه فوتبالت خوب باشه باید نقش بازی کردنت خوب باشه
  • افشین دست کج IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    ولی طبق آمارها پر بیننده ترین فیلم تاریخ ایران که حتی خارجی ها هم دیدن و خیلی معروف شد فیلم بود با هنرنمایی محمد نصرتی و شیث رضایی
  • عدالت خواه IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    لطفا یه نظر سنجی واسه پژمان جمشیدی و مهران رجبی ترتیب بدید، تا ببینم کدومشون بیشتر به مردم خدمت میکنن. با تشکر ⚘

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی