سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۹
۰ |
۰
عبدی: مقابل برزیل مجبور شدیم استراتژی را تغییر دهیم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم زیر ۱۷ سال ایران گفت: بین دو نیمه بازی برزیل مجبور شدیم استراتژی و تاکتیک را تغییر دهیم و روحیه را به تیم منتقل کنیم.

 حسین عبدی، سرمربی تیم زیر ۱۷ سال ایران درباره اینکه آیا بازی فردا برای ایران مشکل ساز خواهد بود، اظهار داشت: مسابقه سختی است اما هیچ چیز غیرممکن نیست. ما تمرین کردیم. انگلیس یک پتانسیل دارد. ما هم پتانسیل‌های خاصی داریم. از نظر فلسفه من، اول مهم این است که بازیکنان سالم از زمین بیرون بیایند، دوم اینکه عملکرد خوبی داشته باشند و سوم اینکه نتیجه لازم را بگیرند.

وی ادامه داد: ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم. انگلیس هم همه تلاشش را خواهد کرد. ما سعی می‌کنیم نسبت به قبل نتایج بهتری بگیریم. باعث افتخار ماست که با قهرمانان جهان بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم زیر ۱۷ سال ایران درباره اینکه از بازی برزیل تا به امروز تیمش از نظر ذهنی چطور بوده‌، گفت: این بازی هم مثل بقیه مسابقات است. بازی قبل با یک برگشت روبرو شد. بین دو نیمه مجبور شدیم استراتژی و تاکتیک را تغییر دهیم و روحیه را به تیم منتقل کنیم. نتیجه بازی قبل در واقع سه بر دو نشد بلکه ۴ بر یک شد. چون یکی از گل‌های حریف را خودمان به خودمان زدیم.

وی درباره حمایت هواداران اندونزیایی از تیم ایران، اظهار داشت: من باید از مردم اندونزی کمال سپاس را داشته باشم. آنها در بازی مقابل برزیل ما را به شدت حمایت کردند. همه جا گفته‌ام بهترین پذیرایی ممکن از تیم ایران صورت گرفته است. مطمئن هستم این حمایت در بازی‌های آتی هم ادامه دارد.

عبدی گفت: باید از فیفا به خاطر برگزاری تورنمنت تشکر کنم. پس از چند سال، همه این بازیکنان حاضر در تورنمنت نفرات ملی‌پوش بزرگسالان کشورشان خواهند بود و از الان باید برای آن روز آماده شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی