نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷
۰ |
۰
ایران – اسپانیا؛ انتقام شکست محقق نشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی نوجوانان ایران با پیروزی ۵-۰ صفر در بازی پایانی گروهی در برابر تیم کالدونیا به مرحله حذفی مسابقات جام جهانی صعود کرد.

با سوت پایان بازی نوجوانان ایران – کالدونیا اینطور عنوان شد که ایران در مرحله حذفی جام جهانی با اسپانیا رویارو خواهد شد. این می‌توانست یک مصاف انتقامی برای تیم ملی نوجوانان باشد.

تیم ملی نوجوانان در جام جهانی ۲۰۱۷ گوای هند دربرابر اسپانیا ۳-۰ شکست خورد و از حضور در جمع ۴ تیم برتر مسابقات باز ماند. در مسابقاتی که تیم ملی نوجوانان با مربیگری عباس چمنیان ارایه گر بازی‌های درخشانی در برابر حریفان بود و تیم ملی آلمان را با ۵ گل شکست داد. مصاف جدید ایران – اسپانیا می‌توانست یک مصاف انتقامی برای شاگردان حسین عبدی باشد اما تیم ملی نوجوانان قرار است با  حریف دیگری روبرو شود.

 طبق برنامه‌ریزی انجام شده، تیم فوتبال نوجوانان ایران باید چهار روز دیگر (سه‌شنبه) در ورزشگاه گلورا بونگ تومو شهر سورابایا اندونزی و از ساعت ۱۵:۳۰ (به وقت تهران) مقابل تیم مراکش، صدرنشین گروه A قرار بگیرند.

ایران در صورت پیروزی در این دیدار به جمع ۸ تیم برتر مسابقات ملحق می شود. به نظر می‌رسد این تیم ملی نوجوانان هم می‌تواند مثل تیم ملی نوجوانان عباس چمنیان درخشان ظاهر شود. تیمی که در نهایت در گوای هند بر سکوی پنجم جهان ایستاد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی